Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jeroen733

jeroen733

• Lid sinds 08 maart 2011
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2012
  • 22:09

Ik heb eerder mijn telefoon geupdate naar de Russische 2.3.4 Update S5830XXKPH
Nu wil ik hem naar de Nederlandse 2.3.5 versie:

S5830XWKS9 ##
2.3.5
2011 October
S5830XENKS1

Het probleem is alleen dat ik mijn telefoon niet in download modus kan krijgen. Volume down, home knop en power knop tegelijk indrukken brengt mijn telefoon niet in download modus.
Wie heeft er raad?

Verder is de update een ‘one package’, is dat een probleem?
Is one package aanvinken voldoende om te updaten?

Alvast bedankt voor de reacties.

Edit: Inmiddels wel gelukt, maar update is misgegaan. Krijg telkens een foutmelding dat de toepassing installatiewizard (proces com.sec.android.ugl) onverwachts is gestopt. Maar op de één of andere manier kan ik nergens nu een andere firmware vinden. Wie kan mij helpen??

Bewerkt (24 april 2013 14:00)
soukyaki

soukyaki

• Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2012
  • 08:00

je hebt altijd een OPS file nodig als je odin gebruikt samen met je one package.

Bewerkt (24 april 2013 14:01)
jeroen733

jeroen733

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2012
  • 12:24

Dat klopt. Heb ook een .ops gebruikt.

Inmiddels heb ik nu weer een 2.2.1 froyo erop staan. En heb ik mijn telefoon wel weer in leven. Maar zou toch graag een recente goede versie willen hebben.

Weet iemand waar ik de bestanden van en 2.3.5 of 2.3.6 versie kan vinden?

DutchFlash

DutchFlash

• Lid sinds 04 mei 2011
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2012
  • 13:06

jeroen733;256350
Dat klopt. Heb ook een .ops gebruikt.

Inmiddels heb ik nu weer een 2.2.1 froyo erop staan. En heb ik mijn telefoon wel weer in leven. Maar zou toch graag een recente goede versie willen hebben.

Weet iemand waar ik de bestanden van en 2.3.5 of 2.3.6 versie kan vinden?

Probeer eens KIES kweet niet de ideale manier maar zo kan je wel naar 2.3.5 nederlands.

Wat gaan we hier nu neer zetten…

jeroen733

jeroen733

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2012
  • 13:09

In Kies krijg ik dus een foutmelding dat ik Kies niet kan gebruiken voor de update.

TonyD

TonyD

• Lid sinds 28 december 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2012
  • 19:43

Had ik ook gehad jeroen733: Je toestel ondersteund geen upgrade. kreeg ik via Kies.
Goed, niks meer aan gedaan dan die dag.
De volgende dag had ik hem weer aangesloten en Kies opgestart,
(Ik wou eens zien wat die gaf) En inderdaad. Toen kreeg ik : dat er een upgrade was lolz
K'had hem (Lees ===> enkele weken terug)
ook eens laten upgraden Via Kies naar versie 2.3.5
en die er na een paar dagen afgezwiert.
daarna terug gegaan naar oorspronkelijke versie Froyo 2.2.1.
Je zegt : "Inmiddels heb ik nu weer een 2.2.1 Froyo erop staan. En heb ik mijn telefoon wel weer in leven“ Wel daar ben ik zeer blij om. Ik ben lang niet de enige die er zo over denkt.
Misschien een aanrader voor velen. Probeer eens een goeie uninstaller zoals bvb Revo uninstaller (je hebt de gratis versie) de Free dus. en de betalende Pro versie. Verwijder daarmee Kies eens.
Dit programma zoekt alles wat te maken heeft met het programma dat je wil verwijderen (dus bij deze Kies) als het progje geinstalleerd is. Open het progje. En zul je zien dat het alle programma's aangeeft welke er geinstalleerd Zijjn. Selecteer ”Kies" en klik op De-Installeren. Het progje heeft ook de nederlandse taal. Je kan kiezen tussen Standaard verwijderen, veilig of gevorderde.Ik kies altijd voor gevorderde. En laat hem z'n ding doen. Volg gewoon elke stap. en je gaat zien alle restanden worden verwijderd totzelfs overgebleven register sleutels.
Download Revo Uninstaller Freeware - Free and Full Download - Uninstall software, remove programs, solve uninstall problems bij deze de link

En (indien nodig) installeer Kies daarna eens opnieuw ( ik heb het niet moeten doen) bij mij gaf Kies de melding zowieso al
dat er een upgrade was

Ik hoop met deze toch iets geholpen te hebben

m.v.gr

Jangrie

Jangrie

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 396
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 00:59

Of je vergeet Kies heeeeeeel rap, want het is een k**programma en heeft al meerdere smartphones gebrickt!!

Dus, Als je al via Odin hebt geflasht, dann pak die 2.3.5 met nederlandse salescode.

Hier een step-by-step tutorial. Het is in het Duits, maar dat zou eigenlijk geen Problem zijn, omdat er ook afbeeldingen bij zijn!
Die nodige cooper OPS en Odin zitten onderaan als download!
Een hier heb je die 2.3.5 met nederlandse Salescode als onepackage file.

Dat is alles wat je nodig hebt..het is heel simple en minder gevaarlijk dan met Kies zou ik zeggen!

jeroen733

jeroen733

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 08:46

Jangrie,

Uiteindelijk toch ook maar de 2.3.5 erop gekregen, want met de froyo versie kwam het oude probleem vanuit het uitvallen als ik wifi aan het staan weer naar voren.

Alhoewel ik het bijzonder vind dat jij nu wel het bestand via hotfile kan vinden. Gisteren en zaterdag was het bestand van hotfile verwijderd en heb ik hem uiteindelijk ergens anders vandaan weten te halen.
Mooie was wel dat het een one package update is. En volgens mij wordt daarbij niet alles gewist maar blijven je apps en contacten enzo gewoon staan. Dus was helemaal top, en… Hij werkt goed!

Snijworst

Snijworst

• Lid sinds 08 januari 2012
  • Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 09:02

@Jangrie

Mijn ACE komt bij Studentmobiel vandaan en bleek pools te praten. Het menu heb ik omgezet naar NL maar er zitten allerlei poolstalige apps op waar ik niets mee kan. Ik heb een update gedaan naar 2.3.5 maar wil met een schone lei beginnen en vroeg me af of ik de rom die jij noemt gewoon kan gebruiken?

*#1234# verteld me het volgende:

pda: s5830wxks9
Phone; s5830xwks2
csc: s5830xeokp2

ps,
excusus voor het inbreken in andermans draadje…

Jangrie

Jangrie

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 396
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 16:23

@jeroen:

De hotfilelink is van google een niet van sammobile.com omdat hij daar nog altijd niet beschikbaar is!

@Snijworst:

Flashen via Odin is ALTIJD mogelijk !!! (Anders als bijvoorbeeld met CWM en custom ROMs)

Het maakt niet uit, welk Versie je nu hebt, welke versie je wilt flashen!

Dus, ja! Je kan ze gewoon beginnen te flashen!

Je had waarschijnlijk een poolse salescode een daroom zaten er poolse apps op. Je kan die gewoon met root een titanium Backup verwijderen of een “propere” versie flashen

Die ROM die ik heb gepost heeft bijvoorbeeld ook een nederlandse salescode dus ben je ook gequalificeerd om alle volgende updates voor deze Salescode via KIES te krijgen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren