Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pandora1

pandora1

• Lid sinds 03 oktober 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2011
  • 20:37

Als ik samsung koppel aan carkit (ford s max) kan ik de telefoonlijst
niet selecteren. Krijg de melding dat er geen lijst bestaat. Kan alleen het laatst gekozen nr selecteren.
Met andere gsm (sony ericsson) had ik dit probleem niet.

Many thnx
Pandora1

Bewerkt (3 oktober 2011 20:37)
Pinhead

Pinhead

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 129
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2011
  • 08:41

Ik heb hier eerlijk gezegd geen ervaring mee, maar ik heb onlangs wel ergens gelezen dat op het moment dat er gekoppeld wordt, je ook een melding op je Ace moet bevestigen, dat over het tonen van contacten in je carkit gaat. Ik weet dus niet of dit bij jou het geval is, maar het is het proberen waard.

Bewerkt (4 oktober 2011 08:41)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 4 oktober 2011
  • 08:58

is het een ford s max carkit (wij hebbe thuis ford c max)

Bewerkt (4 oktober 2011 08:58)
pandora1

pandora1

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2011
  • 18:18

is idd ford s max
bij het koppelen wordt er echter niks gevraagd ivm contacten gewoon code ingeven
die ford toont op de display

Bewerkt (4 oktober 2011 18:18)
pandora1

pandora1

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2011
  • 17:29

Gevonden!!!!!!!!
Tijdens het koppelen scrol je het scherm vd gsm naar beneden en zie je bij meldingen
“telefoonlijst zichtbaar(of zoiets) maken” en aanvinken. Nu lijkt alles te werken.
dank@Pinhead

Bewerkt (6 oktober 2011 17:29)
Pinhead

Pinhead

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 129
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2011
  • 13:50

Ha, cool! Blij dat het werkt. Ik zal het onthouden, wist het niet meer precies. Gelukkig doet 'ie het nu!

Bewerkt (7 oktober 2011 13:50)
FransCorrie

FransCorrie

• Lid sinds 12 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2017
  • 17:50

Beste digitale,

Ik heb hetzelfde probleem namelijk; ik kan mijn telefoonlijst niet zichtbaar maken op het scherm van mijn auto. Ik had een Nokia waarvan de dealer zei dat deze telefoon te oud was om een goede verbinding te maken met mijn Peugeot 3008  ( 2017 ). Ik heb daarom een kleine smart phone gekocht ( samsung galaxy star ( 4.0 blue tooth ) . Alles werkt alleen ontbreekt de telefoonlijkst. Ik heb zoals voorgesteld in de auto op mijn telefoon naar beneden gescrolt en "contacten weergeven" aangetikt, maar er gebeurt niets, hebben jullie nog een andere tip.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6530
  • Reputatie 250
  • 12 oktober 2017
  • 20:40

Beste digitale, Ik heb hetzelfde probleem namelijk; ik kan mijn telefoonlijst niet zichtbaar maken op het scherm van mijn auto. Ik had een Nokia waarvan de dealer zei dat deze telefoon te oud was om een goede verbinding te maken met mijn Peugeot 3008  ( 2017 ). Ik heb daarom een kleine smart phone gekocht ( samsung galaxy star ( 4.0 blue tooth ) . Alles werkt alleen ontbreekt de telefoonlijkst. Ik heb zoals voorgesteld in de auto op mijn telefoon naar beneden gescrolt en "contacten weergeven" aangetikt, maar er gebeurt niets, hebben jullie nog een andere tip.
Heb je zodra het toestel gekoppeld is media en contacten weergeven aangevinkt op de telefoon bij instellingen/Bluetooth en klik op het tandwieltje en vink toegang tot contacten en media aan van het gekoppelde apparaat. 

Verder zou je in de contacten app bij instellingen op je telefoon de weergave kunnen veranderen naar bijvoorbeeld Google contacten/Sim/apparaat enz…. en check of het helpt.

of ga instellingen/apps zoek de contacten app en check of de contacten app voldoende premisions heeft de contacten app kan ook onder systeem apps staan.

Bewerkt (12 oktober 2017 21:06)
FransCorrie

FransCorrie

• Lid sinds 12 oktober 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2017
  • 10:20

Beste gizmobinky,

Ik heb de adviezen van jou opgevolgd en opeens had ik de telefoonlijst op het scherm van mijn auto. Hartelijk dank voor "het" goede advies. Ik vind het eigenlijk wel vreemd, eerst een auto dan een telefoon dan weer een nieuwere auto dan weer een nieuwere telefoon enz, enz. en zo blijven we ons geld uitgeven.
Nogmaals mijn dank.

F v Beurden.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6530
  • Reputatie 250
  • 13 oktober 2017
  • 10:35

Tja met elke update van het Android besturingssysteem of Bluetooth versie is het de bedoeling dat auto fabrikanten hun software updaten en soms vanwege de gebruikte hardware is dat niet mogelijk en krijg je zulke fouten en ben je genoodzaakt om te updaten dat geld hetzelfde voor telefoons. 

En inderdaad dat kost de consument weer geld. 

Maar mooi dat het opgelost is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren