Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

smetje

smetje

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2011
  • 22:13

Hallo, ik ben volledig nieuw met het gebruik van een Android phone. Ik heb een vraagje voor de (belgische?) experts hier..

Mijn gmail installeren is perfect gelukt, maar als ik mijn telenet account wil installeren krijg ik steeds de melding dat mijn gebruikersnaam of paswoord foutief is. Dit is echter correct!
Ik heb het al enkele malen geprobeerd maar het werkt niet.

Wat doe ik?

Bewerkt (29 juni 2011 22:13)
Francky

Francky

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2011
  • 22:23

Smetje,. juiste server gebruikt? “pop.telenet.be” en als uitgaande de server van je provider van je mobiel dus niet die van telenet.

Als dat niet het probleem is, beschrijf dan even waar je vastloopt.

Bewerkt (29 juni 2011 22:23)
smetje

smetje

• Lid sinds 29 juni 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 01:16

Francky, dit is wat er staat (selectie pop3 account):

E-mailadres: dat is correct ingevuld
Wachtwoord: eveneens correct ingevuld
Pop 3 Server: telenet.be –> ook al geprobeerd met “pop.telenet.be”
Poort: 110
Beveiligingstype: Geen
E-mail verwijderen van Server: Nooit

Dan doet hij “inkomende serviceinstellingen controleren…” en geeft hij “Installatie kan niet worden voltooid” “kan niet verbinden met server”.