Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dreveltje

dreveltje

• Lid sinds 12 januari 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 13:54

goeie middag!
ik heb een vraag over mijn telefoon(samsung GTS 5830)
nadat er meer dan 3x de pincode is ingevoerd,vraagt mijn telefoon om de puk code.
die heb ik opgevraagd bij vodafone,en krijg het volgende antwoord: Je kunt je pukcode en nieuwe pincode als volgt invoeren: **05*pukcode*nieuwe pincode*nieuwe pincode#
ik kan dus geen sterretjes invullen in het scherm. als ik de code invoer zonder de sterretjes,dan gebeurt er niks. ook telt hij niet af,ik heb na zeker 5 pogingen nog steeds 10 pogingen over!?
ik ben benieuwd wat ik vout doe?
heeft iemand een idee?
groetjes dreveltje

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 14:10

Op je toetsenbord heb je een tekentje wat aangeeft dat je speciale tekens kan invullen. Daaronder zal je wel een * vinden.

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

dreveltje

dreveltje

• Lid sinds 12 januari 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 14:40

nope,dan had ik niet deze vraag gesteld,maar evengoed bedankt voor je reaktie.
ik heb het net op kunnen lossen door mijn kaartje in een andere telefoon te stoppen,en daar kon ik wel simpel mijn puk code in vullen.
dus voor mij is het probleem opgelost.
ik ben nog steeds wel benieuwd waarom het niet gewoon lukte op mijn samsung.
het vreemdste vond ik dat mijn pogingen gewoon op 10 bleef staan,terwijl ik al zeker 5 pogingen had gedaan.
een prettig weekend nog!

frankbrauers

frankbrauers

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 13:31

dreveltje
goeie middag!
nadat er meer dan 3x de pincode is ingevoerd,vraagt mijn telefoon om de puk code.
die heb ik opgevraagd bij vodafone,en krijg het volgende antwoord: Je kunt je pukcode en nieuwe pincode als volgt invoeren: **05*pukcode*nieuwe pincode*nieuwe pincode#
ik kan dus geen sterretjes invullen in het scherm. als ik de code invoer zonder de sterretjes,dan gebeurt er niks. ook telt hij niet af,ik heb na zeker 5 pogingen nog steeds 10 pogingen over!?
heeft iemand een idee?
dreveltje
goeie middag!
heeft iemand een idee?
groetjes dreveltje
groetjes dreveltje

Ik heb dit zelfde probleem vandaag ook gehad, iedereen gebeld en gemaild, geen oplossing.
Ik heb inmiddels op internet gevonden dat je je kaartje uit je Samsung moet halen en in een andere gsm moet stoppen. nu kun je waarschijnlijk wel je pukcode ingeven samen met je nieuwe simcode. Kaartje weer in je Samsung en alles werkt weer.
mvg Frank

Bewerkt (10 juni 2013 13:32)
paulvalk63

paulvalk63

• Lid sinds 12 september 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 september 2015
  • 21:27

het kan veel gemakkelijker.
gewoon lezen wat er onder inje scherm staat van je s5.
eerst puk code invoeren dan op ok drukken,
dan gewenste pincode invoeren, ok drukken,
nomaals je pincode invoeren en ok drukken en je toestel is ontgrendeld.

peace of cake
helemaal geeg sterretjes nodig

ps

heeft mij ook een uur gekost voor ik het gevonden had

Bewerkt (12 september 2015 21:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren