Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

WeTiek

WeTiek

  • Lid sinds 23 september 2020
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #1
  • 23 september 2020
  • 11:36

Hallo,

Met geen mogelijkheid krijg ik Bellen via Wi-Fi aan de praat op mijn Samsung A20e. Pas aangeschaft. Na installeren werd er meteen een update aangeboden. Bleek Android 10 te zijn. Mijn blijdschap daarover  verminderde toen bleek dat Bellen via Wi-Fi niet werkte. Of ik het nu uit of aanzette, er veranderde niets. Het bekende icoontje daarvoor ontbreekt en verschijnt niet. Heb al van alles geprobeerd. Netwerk instellingen resetten. Terug naar fabrieksinstellingen en helemaal opnieuw beginnen.
Ik begin intussen de indruk te krijgen, dat dit met Android 10 te maken heeft. Want bij een ander Samsung toestel (A30e) bleek hetzelfde aan de hand te zijn.
Mijn leverancier vermoedt nu ook dat het met Android 10 te maken heeft. De schakeling tussen 4G en Wi-Fi zou nu automatisch gaan…
Hoe dan ook. Ik kom er niet uit. Wie helpt of weet de oplossing?

Met hartelijke groet, WeTiek

Patrick

Patrick

  • Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6275
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • #2
  • 23 september 2020
  • 14:19

Ondersteund jouw provider/abonnement het bellen via wifi?

WeTiek

WeTiek

  • Lid sinds 23 september 2020
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #3
  • 23 september 2020
  • 14:52

Lijkt me wel en in contact met provider werd het niet ontkend. Staat ook op hun site. Alle abonnementen. 

Bedankt voor het meedenken.

Met hartelijke groet, WeTiek

WeTiek

WeTiek

  • Lid sinds 23 september 2020
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #4
  • 28 september 2020
  • 09:14

We kunnen het item sluiten. Want op verzoek van de leverancier nam ik contact op met de provider. Daar bleek dat mijn abonnement was geblokkeerd voor Bellen via Wi-Fi. Toen die blokkade was weggehaald was mijn probleem ook verdwenen. Het lag dus niet aan Android 10 en ook niet aan mijn Samsung Galaxy. Een blij mens typt dit bericht.

Met hartelijke groet, WeTiek.

Met hartelijke groet, WeTiek

Patrick

Patrick

  • Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6275
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • #5
  • 28 september 2020
  • 09:20

Ah dus toch de provider.

Bedankt voor de terugkoppeling WeTiek.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren