Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DiJo

DiJo

• Lid sinds 03 augustus 2019
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2020
  • 12:45

Beste Androiders;

Met trots sinds paar dagen mijn vriendin nieuwe SGS 20 Plus in haar handen heeft, tot het kort had ze dus een Iphone en nu probeer ik haar helpen zoveel ik dat kan en weet om op deze android apparaatje te wennen ..
Zelf heb ik echter een beetje problemen mee, en het lukt mij niet plek om SIM-pincode plek aan te passen of regelen, te vinden ..
Ik kwam wel tot ''Andere beveiligingsinstellingen'' en vervolgens zie ik nergens dan instellingje dat ''Vergrendeling SIMkaart instellen'' staat …
Hoe moet dat nu ? …zijn ze dan echter die instellingen bij SGS20 Plus helemaal anders dan hier bij mijne SGS10 Plus ??

Bewerkt (28 juni 2020 14:07)

Helpmijzodatikjeterugookhelpenkan

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1219
  • Reputatie 10
  • 28 juni 2020
  • 15:09

Daarom is er ook een helpfunctie bij de instellingen. Tik daar eens SIM in…

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

DiJo

DiJo

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2020
  • 16:12

Hoi OnnoJ;

Dank je op je reactie

Maar zoals ik zeg merk ik dat instellingen zijn ietsjes en af en toe anders dan bij mijn SGS10 Plus, bij mij wel deze functie ''Vergrendeling SIMkaart instellen'' zie ik, en bij SGS20 zie ik dat niet ..
Hoe groot is het kans dat ik oplossing bij helpfunctie van een ander toestel dan zal nog vinden ?

* P.S. Onderaan bij elk handeling- thema staat ( dat weet ik ) ''zoekt u iets anders?'' en geen helpfunctie, en bij zoeken onderwerp over SIM vergrendeling in te stellen echter staat niet ..

Bewerkt (28 juni 2020 16:16)

DiJo

DiJo

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2020
  • 16:52

Beste mensen en Androiders;
( * ! Let op het sprake is het van toestel Samsung GalaxyS20 Plus ! ) …
Hoe moet dat wel met SIM-PIN-code ??
Hoe komen wij daar op die handeling en op welk manier dan,…. tot het SIM-pincode instellingen dus ??

Oke beginnen wij dan bij Biometrie en beveiliging/ vervolgens Andere beveiligingsinstellingen ……
Dan zal moeten op Vergrendeling SIM-kaart instellen klikken, maar waar is het dat ?? hoe wij op die handeling komen moeten ?

**P.S. hier dat staat ook helaas niet KLIK<<– hier is het sprake slechts over scherm vergrendeling instellingen en andere biometrie, en geen stap-voor-stap uitleg over hoe SIM-PIN code in te stellen !

Bewerkt (28 juni 2020 17:28)

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1219
  • Reputatie 10
  • 28 juni 2020
  • 23:09

Ik kan me niet voorstellen dat wanneer je op de S20 bij instellingen op het vergrootglas drukt en 'SIM'  ingeeft, je bij de antwoorden niet de SIM-vergrendeling ziet staan….

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

DiJo

DiJo

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2020
  • 11:30

Hoi hoi OnnoJ

Dank je wel op reactie,

Ten eerst en met deze weg ik wil ik mijn excuus je geven, ook zo aan de hier moderators en site beheerders ..
Namens mij heeft vriendin hier topic aangemaakt en ook deze thema gestart, vol enthousiasme door deze eigen zogenaamde nieuwe Samsung ..
Ik heb nu PIN-code probleem dus opgelost en alles is het toch in orde gekomen …
Bovendien natuurlijk dat deze SIM-vergrendeling functie gemakkelijk te vinden is maar probleem was dus dat die in haar handen Samsung is en geen Iphone meer is …

Hoe dan ook Dank je wel op reacties …

hola españa

hola españa

• Lid sinds 23 oktober 2019
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2020
  • 19:02

Biometrie en beveiliging kiezen. Daarna helemaal naar onderen scrollen en anderen beveiligingsinstellingen kiezen. Daarna bovenaan in menu vergrendeling simkaart instellen en daarna kun je kiezen welke sim je de pincode wilt wijzigen . Esim of nano sim is hetzelfde. Je geeft je originele pin in en dan kies je nieuwe die je nog een keer moet bevestigen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren