Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2020
  • 20:29

Hmpff, net 2 weken geleden gekocht, Samsung Galaxy A51
Zit gisteren rustig op YouTube het één en ander te bekijken, loopt de telefoon vast. Harde reset gedaan (vol down + aan/uit knop) en nu blijft hij hangen op het opstartscherm met logo.
Geprobeerd in recovery mode te krijgen, maar dit lukt op de één of andere manier niet, waarschijnlijk ook omdat ik de telefoon niet officieel uit krijg.
Je zou denken dat de batterij leeg raakt, dat is ook gebeurd, echter zodra ik hem aan de lader hang, komt het laadicoontje (zonder procenten) om na een x aantal minuten weer uit zichzelf te gaan opstarten en weer blijft hangen in het opstartscherm met logo. Hier blijft hij overigens enkele minuten in hangen, om vervolgens weer opnieuw op te starten en te blijven hangen.
Iemand tips, of zal ik echt via Odin opnieuw de software erop moeten gooien? Want in download mode kom ik wel, zodra ik hem met kabel aan de PC hang (PC en Smart Switch herkennen hem overigens niet)
En ja, ik heb garantie, maar ik weet hoe dat gaat, ben ik hem weer een aantal weken kwijt

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 962
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2020
  • 08:24

Als hij na 20 minuten niet opstart en je niet in recovery kan komen is Odin inderdaad de enige optie

GerKuijn

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2020
  • 09:47

Ik ben er bang voor ja, hij start wel op met de toets combinatie voor recovery mode, maar laad dan niet door. Ik ga hem nog even een tijdje aan de lader laten hangen. Heb de download via Sammobile al bezig…

Bewerkt (28 januari 2020 09:48)
GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 962
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2020
  • 15:42

Is het inmiddels al gelukt?

GerKuijn

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2020
  • 15:48

Helaas niet, ergens wil ik zelf niet gaan klooien, daar ik nog garantie heb. Echter kan ik nu niet de telefoon resetten, maar ik ga er vanuit dat de winkel waar ik hem heb gekocht, ook niet in mijn telefoon kan dan enkel een algehele reset uit te voeren?

GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 962
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2020
  • 16:03

Ga gerust je gang hoor. De officiële firmware flashen met Odin zorgt niet voor garantieproblemen. In Samsung Service Centres gebruiken ze het zelf ook. Dus je kunt kiezen om je telefoon een paar dagen kwijt te zijn, te moeten betalen en weer een werkende telefoon te ontvangen of om het zelf op te lossen op exact dezelfde manier als bij optie 1, alleen dan gratis en binnen een half uur (als je bestand inmiddels gedownload is). 

Met vriendelijke groet,

Gerwin

Bewerkt (28 januari 2020 16:03)

GerKuijn

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2020
  • 16:05

Dat is waar, ik ga het proberen. Als het niet werkt is het eerder een hardware probleem denk ik, ik krijg hem ook niet in Safe Mode. Dat blijf ik zo bijzonder vinden, dat hij niet verder laadt, op wat voor een manier dan ook qua toetscombi's, behalve dan download mode

GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 962
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2020
  • 07:55

Hoe probeer je in Safe Mode te komen dan?

GerKuijn

MOMS

MOMS

• Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2020
  • 09:12

Door Volume down + Aan/Uit knop, zodra hij dan opnieuw opstart en het opstartscherm verschijnt houd ik Volume Down lang ingedrukt (dat is de wijze volgens internet & youtube), maar ook dit werkt niet. Ik heb het opgegeven, heb inmiddels een nieuwe en stuur deze retour. In beide gevallen zou ik namelijk toch al alles kwijt zijn wat betreft gegevens en wellicht is het een hardware probleem, maar dat mogen ze daar waar ik hem besteld heb maar uitzoeken.

Bewerkt (29 januari 2020 09:13)
GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 962
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2020
  • 11:04

Dat is de juiste manier. Slimme keuze

GerKuijn

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren