Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

aatalex

aatalex

• Lid sinds 10 november 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 november 2019
  • 19:22

Goedenavond mijn Samsung A5 pauzeerd tegenwoordig apps als youtube en spotify. 
Dit doet hij automatisch na enkele seconden ook nadat er weer op de play knop is gedrukt.

Tot ongeveer een week geleden had ik dit probleem niet. 

De headset betreft een Jabra elite 65t.

Iemand een idee?

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 962
  • Reputatie 0
  • 14 november 2019
  • 20:34

Het zou een aantal mogelijke oorzaken kunnen hebben. Degenen die ik zo gauw kan bedenken zijn:
- De Jabra is misschien te gevoelig voor het automatisch pauzeren als 1 van de oordoppen uit het oor gaat. Dit is een functie van jouw oordoppen. Het kan zijn dat een beweging van je oordop geregistreerd wordt als "eruit halen". Je kunt dit testen door de oordoppen aan te sluiten op een andere telefoon en te kijken of het probleem nog steeds aanwezig is. Zoja, dan ligt het aan de oordoppen. Zo nee, dan ligt het aan je telefoon.
- Je hebt misschien Google Hotword aanstaan. Dat is een functie die ervoor zorgt dat je de Google assistent kunt oproepen. Als Google denkt dat je zo'n woord uitspreekt, wordt de muziek gepauzeerd. Dit is uit te schakelen in de instellingen van de Google app.
- Er is iets mis met de audio van je telefoon. Je kunt dit testen door andere oordoppen aan te sluiten en te kijken of het probleem zich nog voordoet.

Laat je weten wat de uitkomst is?

GerKuijn

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren