Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

w.klein06

w.klein06

• Lid sinds 18 mei 2019
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2019
  • 12:25

Hallo,
Sinds kort heb ik de Samsung Galaxy A50. Het valt mij op dat ik sommige meldingen niet krijg te zien bij het Always on display scherm en op het vergrendelscherm. Als ik bijvoorbeeld een gemiste oproep heb of een chatbericht in Facebook, dan verschijnt er een klein pictogram op het Always on display scherm en bij het vergrendelscherm komt dit pictogram bovenaan in de statusbalk. Als ik een mail in Outlook krijg of een whatsapp bericht, dan zie ik dit nergens. Om te zien of ik een Whatsappje binnen heb moet ik nu eerst mijn telefoon ontgrendelen en dan staat het Whatsapp pictogram pas in de statusbalk bovenaan als ik een bericht heb.
Ik heb al gezocht bij de instellingen van mijn telefoon en in de apps zelf, maar naar mijn idee staat alles goed. Het zijn bijvoorbeeld geen 'sluimerende apps' en gegevensbesparing staat ook uit.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik niet telkens mijn telefoon 'helemaal' hoef te ontgrendelen om te zien of ik een berichtje heb, om op die manier tijd en accu te besparen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren