Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 23 september 2018
  • 13:34

Het lijkt de laatste tijd enorm zijn toegenomen want het was nog nooit eerder zo irritant en overheersend aanwezig en dan bedoel ik het harde geluid wat hoorbaar is bij sommige advertenties tijdens het spelen van o.a. het spelletje Hartenjagen.

Op mijn iPad heb ik een betaalde versie van Hartenjagen zonder reclames  kunnen kopen maar bij Android heb ik die nog niet kunnen vinden.
Tijdens het spelen van Hartenjagen krijg ik wel regelmatig (stille) reclames in beeld en dat vind ik verder ook niet erg maar bij vlagen komt er reclame in beeld met een zo enorm hard geluid welk gewoon belachelijk is.

Als er weer zo'n moment is dat het harde reclamegeluid weer verschijnt zet ik maar het Internet op mijn S9 uit maar ja, dan ontvang ik weer geen berichten etc.

Zijn er oplossingen om het irritante geluid te voorkomen?

Samsung Galaxy S7

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1426
  • Reputatie 70
  • 23 september 2018
  • 15:36

Installeer een volume control widget app en zet het geluid van media uit. Je krijgt dan nog alle meldingen binnen, alleen geluid van reclame en filmpjes niet. Dus als je zelf een youtube filmpje oid wilt afspelen moet je dat geluid weer even aanzetten.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 23 september 2018
  • 16:12

Ok bedankt, ik wist niet dat zoiets dergelijks bestond en dan is het ook lastig om dit zelf in Google op te zoeken.

Heeft iemand nog een bepaalde voorkeur want ik zag dat er nogal wat van die apps beschikbaar zijn.

Samsung Galaxy S7

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2304
  • Reputatie 70
  • 23 september 2018
  • 17:52

Je kan het ook gewoon bij de geluid/volume instellingen van je S9 regelen.
Wil je toch een app gebruiken probeer er dan een paar uit en kies de app die je het best bevalt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren