Naar content
Trending apps
  • Google Meet

  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

  • Nokia 8.3

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

  • Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

rob.wassenberg

rob.wassenberg

  • Lid sinds 28 juli 2018
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #1
  • 28 juli 2018
  • 21:55

Vorige week is er een update gekomen van Samsung op mijn Samsung A3 6. Sindsdien zijn alle icoontjes van het startscherm verdwenen als ik het toestel heb uitgezet en weer aanzet.  De apps zijn gelukkig niet weg maar vervelend is het wel om ze telkens weer op het startscherm te moeten plaatsen. Samsung kan mij niet het passende antwoord geven als ik dit vraag. Harde reset doen suggereren ze. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Op de A3 6 van mijn vrouw speelt precies hetzelfde probleem, anders zou het nog misschien aan mijn toestel kunnen liggen.

boterman.celine

boterman.celine

  • Lid sinds 31 juli 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #2
  • 31 juli 2018
  • 15:37

Idem hier, ik vind het enorm vervelend, wat kan ik doen?!

rob.wassenberg

rob.wassenberg

  • Lid sinds 28 juli 2018
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #3
  • 31 juli 2018
  • 20:47

In ieder geval niet bij Samsung aankloppen want die beginnen met een harde reset of naar een winkel gaan hier 30 km vandaan. Ze zullen heus wel signalen hebben ontvangen maar doen alsof hun neus bloed.Wie heeft een oplossing?

GerKuijn

GerKuijn

  • Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • #4
  • 31 juli 2018
  • 21:12

Misschien helpt gegevens wissen van Startscherm Samsung experience app

GerKuijn

rob.wassenberg

rob.wassenberg

  • Lid sinds 28 juli 2018
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #5
  • 31 juli 2018
  • 21:15

Kun je iets specifieker zijn Ger?  Ik heb die app niet?

GerKuijn

GerKuijn

  • Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • #6
  • 31 juli 2018
  • 21:16

Instellingen>apps>startscherm Samsung experience>opslag>gegevens wissen

GerKuijn

rob.wassenberg

rob.wassenberg

  • Lid sinds 28 juli 2018
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #7
  • 31 juli 2018
  • 21:33

Helaas, geen verandering…..

GerKuijn

GerKuijn

  • Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • #8
  • 31 juli 2018
  • 21:44

Misschien nog iets dat je kan proberen:
1. Zorg dat al je icoontjes staan zoals je wilt
2. Ga naar Instellingen>cloud en accounts>backup en herstel>backup van gegevens> en klik op "back-up" (vink eventueel alles uit behalve "start-scherm" dat scheelt tijd
3. Start telefoon opnieuw op en kijk of het werkte. Zo niet dan kun je nog proberen om naar Instellingen>cloud en accounts>backup en herstel>gegevens herstellen, En klik op herstellen.

GerKuijn

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren