Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Kooijmanovic

Kooijmanovic

• Lid sinds 29 november 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2018
  • 19:11

Ik heb 1e oreo vuile geflashed via een omweg.

Ik ben van 7.0 naar beta 8 gegaan om vervolgens naar de officiële release van CRAP te gaan zoals hieronder. allemaal via update from SD te doen.

Nu vraag ik me af of ik de nieuwe 2e officiële CRB7 nog wel via OTA kan ontvangen.

Product Code: SM-G955FZKAPHN
PDA: G955FXXU1CRAP
CSC: G955FOXM1CRAP
Baseband: G955FXXU1CRAP
Bootloader: G955FXXU1CRAP

Android fan Gebruikte: Google Galaxy Nexus, Nexus 4, LG G2, Nexus 5, Nexus 7 (2012), HTC m7, Sony Z1, Samsung Galaxy S6 IPhone 5c, Samsung tab S, iPhone 6, LG G4, OnePlus 3T, iPad Air 2, Samsung Galaxy S8+ en Nokia 7 Plus.

Bezit: Xiaomi Mi A2 Lite & Apple iPad 2 air.

stef1411

stef1411

• Lid sinds 29 mei 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2018
  • 20:22

Via welke omweg heb je dit geprobeerd?

Als je de software heb geflashed via Odin en knox niet getriggered is. Zou je heb theoretisch gezien binnen moeten krijgen. Tenzij je een andere CSC geflashed heb.

Kooijmanovic

Kooijmanovic

• Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2018
  • 21:11

Via XDA kon ik de update.zip bestanden op een SD-kaart. Om vervolgens via stock recovery update via SD kaart te doen. CSC is zoals hier boven toch gewoon PHN? Het was een multi CSC dacht ik.

Android fan Gebruikte: Google Galaxy Nexus, Nexus 4, LG G2, Nexus 5, Nexus 7 (2012), HTC m7, Sony Z1, Samsung Galaxy S6 IPhone 5c, Samsung tab S, iPhone 6, LG G4, OnePlus 3T, iPad Air 2, Samsung Galaxy S8+ en Nokia 7 Plus.

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2018
  • 21:31

Alles wat je via de stock recovery flashed op je toestel is altijd origineel en geeft je altijd gewoon de normale samsung updates wanneer ze uitkomen.
Via stock recovery weet je gewoon dat wat je flash origineel is omdat alles wat niet origineel is gewoonweg niet wil flashen op je toestel.

Ik denk dat je even geduld moet hebben dan komt de OTA update er vanzelf aan voor je :-)

Samsung Galaxy S8+

Kooijmanovic

Kooijmanovic

• Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2018
  • 21:32

Bedankt voor je snelle reactie en antwoord. Ik ga het inderdaad gewoon afwachten en dan moet het goed komen! Dank!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren