Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

hurrywurry

hurrywurry

• Lid sinds 28 april 2017
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 28 april 2017
  • 20:34

Hola !

In heb Malwarebyte gedownloaded en geïnstalleerd op de A 5 ( 2016 ) en heeft 1 probleem gevonden - oké ===maar nu moet ik SCHERMOVERLAY uitzetten . Bij zoeken gezocht naar Schermoverlay maar GEEN resultaat . HOE kan dit uitzetten ??? Een kennis zei mij eens te kijken naar : ontwikkelaar opties - maar OOK DAT kan ik niet vinden op mijn A 5 ( 2016 ) W I E  weet meer ?  Bij VOORBAAT hartelijke dank !  Hurrywurry .

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 28 april 2017
  • 23:05

ik weet niet of het hetzelfde zit als bij mijn toestel maar ga eens naar instellingen/apps/menu rechtboven/app configureren en klik op over andere apps tekenen en daar kun je de apps die schermoverlay gebruiken uitzetten.

hurrywurry

hurrywurry

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 april 2017
  • 12:51

Hoi  !  Ik zie op mijn A5 ( 2016 ) WEL : instellingen / apps / menu rechtsboven maar GEEN APP CONFIGUREREN ………..en gezocht op het toestel naar SCHERMOVERLAY = niet te vinden . Nu wordt het NOG gekker : vanmorgen kreeg ik een app van onze oudste dochter met foto's van de verjaardag van de kleinzoon en nu INEENS kan ik die niet openen want ik moet EERST de schermoverlay uitzetten …………..?Maar tevens kan ik die foto's niet opslaan in mijn galerij want ik moet EERST de schermoverlay uitzetten ……..Ik overweeg om het toestel te resetten naar fabrieksinstellingen maar dan ben ik ALLES kwijt en daar wij vanmiddag op vacantie gaan is dat NU geen optie . anne

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 29 april 2017
  • 13:00

dan zit dat waarschijnlijk op een andere plek bij samsung smartphone's.

Bij een Samsung-smartphone bevindt de optie zich op een iets andere plaats. Je dient nog steeds naar de instellingen te gaan via het tandwielicoon, maar hierna moet je op ‘Applicaties’ tikken. Klik in het volgende scherm op ‘Applicatiebeheer’, kies voor ‘Meer’ en tik op ‘Apps die bovenop kunnen worden weergegeven’. Je zal wederom bij de lijst terechtkomen met apps die over andere applicaties kunnen tekenen.

in sommige gevallen moet je eerst van alle apps de schermoverlay uitzetten om de applicatie waarbij je de fout schermoverlay krijgt te kunnen installeren zodra de applicatie geinstalleerd is kun je schermoverlay van de andere applicaties weer inschakelen zodat die ook weer juist werken.

of als je ontwikkelaars optie aan hebt staan kan dat ook een oorzaak zijn van die fout, ontwikkelaars opties uitzetten kan helpen.

Of zoek in de instellingen van je telefoon naar over andere apps of applicaties tekenen of apps die bovenop kunnen worden weergegeven.

of bekijk de onderstaande video!

of bekijk de onder staande video.

Bewerkt (29 april 2017 13:46) | youtube video toegevoegd
hurrywurry

hurrywurry

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 april 2017
  • 22:45

Hoi !  Vanmiddag toch maar even naar de Phonehouse geweest en - ondanks dat ik geen klant van hen ben - hadden ze het in 2 minuten voor mekaar !! Vraag me niet hoe zo'n jonge jongen dat voor mekaar kreeg maar ik ben van het probleem : SCHERMOVERLAY  verlost !!!!!!! Hulde aan de Phonehouse daar in Nijverdal !! Schande voor de ´  helpdesk ´  van Samsung  ! Vriendelijke groet , Hurrywurry .

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 29 april 2017
  • 22:49

Ik denk dat ze hetzelfde gedaan hebben als ik een post hiervoor aangegeven heb.

Maar mooi dat het nu opgelost is.

En eh nog een fijne vakantie verder.

Bewerkt (29 april 2017 22:51)
hurrywurry

hurrywurry

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 april 2017
  • 23:19

Hoi  !  Jij OOK bedankt en :  wie weer - tot horens  !!   Anne

Laluna

Laluna

• Lid sinds 14 augustus 2018
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2018
  • 18:18

Wat hebben ze dan gedaan? Want ik heb hetzelfde probleem en kan het niet weg krijgen word er echt chagrijnig van 
Groetjes dt

Laluna

Laluna

• Lid sinds 14 augustus 2018
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2018
  • 18:21

Wil je plz snel reageren en want is een phonehouse?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 14 augustus 2018
  • 19:00

Wil je plz snel reageren en want is een phonehouse?
rustig aan maar het is hier geen 24 uurs service…..het is allemaal vrijwillig hier.

ik ga het niet meer uitleggen….. zoek op het forum naar schermoverlay of klik (hier) en je komt genoeg oplossingen tegen.

Bewerkt (14 augustus 2018 19:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren