Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Nokia 8

• LG G7

• LG Q6

• Samsung Galaxy S8+ Dual Sim

• Samsung Galaxy S8 Dual Sim

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Evelien2609

Evelien2609

• Lid sinds 17 augustus 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2017
  • 18:24

Zoals de titel het al zegt, als ik een melding krijg van een nieuw berichtje in kik (soort whatsapp) opent de app niet als ik klik op de melding bovenin de balk van notificaties. Dan moet ik eerst alles afsluiten wat ik open heb staan, dan op de app kik klikken en dan zie ik het nieuwe berichtje staan en kan ik reageren. 

Ik heb gisteren mijn telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen door middel van volume up, menu knop en power knop tegelijk indrukken. Dit deed ik niet puur voor dit probleem, ik had gehoopt dat het de boel op zou lossen, maar niet dus want het gebeurde al weer een aantal keren. Een heel enkele keer opent de app wel in het gesprek, maar 8 van de 10 keer niet. En ik dacht dat het alleen bij kik gebeurde, alleen zostraks gebeurde het ook bij twitter. Ik had een privébericht en wou hem openen door op de notificatie te drukken maar er gebeurde niets. Dus moest ik alles afsluiten, twitter openen, maar mijn dm's gaan en het juiste gesprek openen. Wie weet waar het van komt en wat ik er aan kan doen? De app verwijderen en opnieuw installeren helpt niet, zelfs fabrieksinstellingen terugzetten helpt niet. 

Ik heb een samsung galaxy core prime en die draait op android 5.1.1. Ik heb geen root en geen custom versie er op zitten.

Evelien2609

Evelien2609

• Lid sinds 17 augustus 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2017
  • 23:32

Niemand?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren