Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Griekenland

Griekenland

• Lid sinds 27 september 2017
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 28 september 2017
  • 12:02

Ik heb gekeken en bij app notifications heb ik niets staan. Net de whatsapp app verwijderd en opnieuw ingesteld. Maar helaas. Ik geef het op . Krijg het niet voor elkaar.een mailtje gestuurd naar android maar zij weten het ook niet
Bedankt voor je inspanning

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 28 september 2017
  • 12:13

das jammer kan ook nog zijn dat het een bug is en dat die bij een volgenden update opgelost wordt.
verder zou je nog een lagere versie van whatsapp kunnen proberen misschien werkt het dan wel.

ik neem aan dat je de vraag gesteld hebt bij samsung, zo niet klik dan hier om naar samsung te gaan en je vraag te stellen, zij kunnen als jij daar toestemming voor geeft jou telefoon draadloos over nemen zodat zij misschien de fout kunnen ontdekken.

Bewerkt (28 september 2017 12:15)
Griekenland

Griekenland

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 28 september 2017
  • 12:26

ja zeker jammer. ik heb de app net verwijdert en opnieuw geinstallerd, maar zonder resultaat
dus ik weet het niet meer.  zal kijken of samsung dan kan helpen zoals je schreef dat ze meekijken in mn telefoon. Zo lastig. Ben ziek thuis dus wil alle apps meteen lezen
Ik kom natuurlijk in gebieden waar ik nog nooit gezeten heb hihi. Maar duimen dat samsung wat kan betekenen
Ik laat het dan weten als het gelukt is.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 28 september 2017
  • 12:41

het kan natuurlijk ook zijn dat deze versie van whatsapp een probleem heeft je zou dan eventueel een lagere versie kunnen proberen.

ik heb ooit een filmpje gemaakt hoe dat in zijn werk gaat ik heb toen de applicatie tinder gebruikt maar het principe is allemaal hetzelfde.

mocht dat willen proberen bekijk dan het onderstaande filmpje en ipv tinder gebruik jij een lagere versie whatsapp die je kunt downloaden door hier te klikken en zoek en download een lagere versie.
en verwijder eerst whatsapp voordat je de een lagere versie van buiten playstore om gaat proberen.

zet na de installatie onbekende bronnen weer uit en ga natuurlijk niet whatsapp updaten naar een hogere versie.

ps, de bestanden op apk.mirror zijn gecontroleerd op virussen enz….  maar garantie is er natuurlijk nooit als je buiten de playstore om apk bestanden gaat installeren.

Bewerkt (28 september 2017 13:16)
GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 29 september 2017
  • 07:09

Heb je soms 'niet storen' aan? Instellingen>geluiden en meldingen>niet storem

GerKuijn

Griekenland

Griekenland

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 29 september 2017
  • 07:49

Nee storen staat uit

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren