Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

fdutman

fdutman

• Lid sinds 23 juni 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2015
  • 09:57

Mijn S5 heeft vanaf het begin (oktober 2014) kuren. Applicaties stoppen zomaar (je krijgt dan een schermpje dat zegt 'Contacten is gestopt' of 'Muziek is gestopt' etc, etc. Daarnaast markeer hij uit zichzelf gelezen mail als ongelezen. reteonhandig, want je denkt telkens dat er nieuwe berichten zijn. Hij geeft de meldingen ook door aan mijn Gear2. Dat dan weer wel. Maarja, valse meldingen, die zie ik liever helemaal niet. Nadat de tolerantiegrens overschreden was, heb ik gebeld met 0900 SAMSUNG. Ze verwezen me door naar het servicepunt op de Kinkerstraat in Amsterdam. Super aardige lui, en die hebben de software helemaal opnieuw geïnstalleerd. Dus zelf alle apps weer teruggezet en ingesteld. Kost tijd en gedoe, maarja. Kan gebeuren. Het probleem leek even verholpen, maar na verloop van enkele weken weer dezelfde malheur. Echter te druk met andere dingen om ook hier weer tijd in te steken. Want ff naar Amsterdam heen en weer rijden en daar een paar uur wachten op je telefoon dat lukt me niet elke dag.

Twee weken geleden had ik er weer schoon genoeg van, en ben maar weer eens gaan bellen. Vlaamse mevrouw, erg beleefd, en in iedere zin mijn naam vermeldend, wist me te vertellen dat ze het heel vervelend vond, maar dat ik 'm dan maar moest opsturen naar dr. Mobile (à € 8,95). Pfft. Gelukkig had ik mijn oude Nokia nog liggen, dus kon wel blijven bellen. Afgelopen vrijdag de telefoon teruggekregen. En wat denk je? Na eerst weer alle apps weer teruggezet en ingesteld (inderdaad weer verloren tijd en gedoe) te hebben,, krijg ik meteen weer dezelfde problemen. Dus zojuist maar weer de telefoon gepakt en 0900 SAMSUNG gebeld. Na een flinke wachttijd (à % 0,10 p/m) weer een beleefde Vlaamse mevrouw, en weer begrip voor mijn frustratie, en weer het verzoek om de telefoon op te sturen naar dr. Mobile.

NEE NEE NEE! Ik ben er klaar mee. Koop je het topmodel van Samsung, dan mag je toch meer verwachten dan zoveel onkunde en kastje-muur gedrag? Ik verlang service! Wat een enorm koude douche voor Samsung. Slecht, slecht, superslecht. Maarja. Ondertussen heb ik allesbehalve waar voor mijn geld, en ben ik behalve een flinke dosis frustratie helemaal niks opgeschoten. Heeft iemand toevallig een tip hoe je toch iets gedaan kunt krijgen van deze klantonvriendelijke moloch Samsung?

Bedankt vast!

Frank

Tanja_1970

Tanja_1970

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 203
  • Reputatie 20
  • 13 augustus 2015
  • 23:42

Als het 1 x gebeurd met alle apps terug zetten dat kan.
Maar 3 x
Denk dat er een app is die dit veroorzaakt.
Dus terug naar factory reset en apps 1 voor 1 installeren.
Dan kijken welke dat doet en die gooi je er dan weer vanaf

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 14 augustus 2015
  • 13:07

Zet je telefoon een poosje in safemode zo draait hij zonder apps van derden en zo kun je achterhalen of apps van derden het probleem veroorzaken is het probleem in safemode niet aanwezig dan een factory reset doen en een voor een de apps terug zetten wat tanja_1970 al voorstelde.

Wel een backup maken van je bestanden, foto's enz… voor dat je een factory reset doet.

klik hier voor een filmpje hoe je toestel in safemode te zetten.

Wil je zelf de firmware opnieuw erop zetten zonder daarvoor naar amsterdam te gaangebruik daar voor samsung smart swich pc versie, je hoeft alleen maar smart switch te instaleren op je pc vervolgens sluit je telefoon aan open smartswitch maak eerst een backup ga dan naar meer en selecteer noodherstel firware de rest volgt zichzelf.

Smart switch kun je hier downloaden.

En hier een filmpje hoe de firmware met smart swich opnieuw te flashen.

Let op! Haal de usb stekker er niet uit tijdens het flashen.

Bewerkt (14 augustus 2015 13:26) | Link toegevoegt

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren