Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

jankees

jankees

  • Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • #1
  • 1 juni 2015
  • 09:42

Hallo,

Afgelopen een automatische software update gedraaid op mijn Samsung S5.
Sinds deze update syncen (push) mijn 2 mailaccounts niet meer met mijn tel; beide via de exchange server. Voorheen deden ze dit probleemloos en ik heb niets gewijzigd na de update. Ik kan mail nog wel handmatig binnenhalen, maar daar zit ik niet op te wachten natuurlijk.

Is er iets veranderd door de update waardoor dit is? Hoe krijg ik push mail weer werkend?

Modelnummer: SM-G900F
Android: 5.0
Baseband versie: G900FXXU1BOD3
Kernelversie: 3.4.0-4872298 dpi@SWDD3921 #1 Sat May 9 22:57:31 KST 2015
Provoder Vodafone (niet geroot)

Wel zie ik nu bij beide accounts, direct onder email synchroniseren die aanstaat, 'mastersynchronisatie is uitgeschakeld' staan. Weet niet zeker of dit er voor de update ook stond?! Kan het me niet herinneren… heeft het hier wellicht mee te maken? Hoe zet ik die mastersynch aan dan, want dat kan ik ook nergens vinden!

Thanks alvast!

gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6580
  • Reputatie 250
  • #2
  • 11 juni 2015
  • 17:58

Kijk even hier misschien lost dat jou probleem op.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren