Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 28 januari 2015
  • 15:52

Hallo,

Aangezien er nog geen groep is in het forum voor de Galaxy A300FU zet ik hem in de algemene Samsung groep. Hoop dat iemand mij op weg kan helpen. Op de Live Chat van Samsung word weinig gedaan, en je moet toch ergens bugs kunnen doorgeven lijkt me?

Ik heb een witte Samsung Galaxy A3 die standaard op Android 4.4.4 draait met CSC A300FUPHN1ANL2. Dit is de enige Android versie die nog uitgebracht is door Samsung.

Als ik mijn telefoon ge-unlockt heb is er geen enkel probleem, alle functies werken gewoon (instellingen, film/video en standen)

Alleen zodra ik de sneltoets camera aanzet in het unlock scherm en ik een patroon, pincdoe of wachtwoord instel beginnen de problemen met de camera.

1. Zodra ik de camera wil openen vanaf de unlockscherm opent hij hem direct.
2. Op dart moment werken de standen niet meer. Alleen Automatisch, panorama bestaan dan nog. Continuopname, HDR, enz zijn ineens verdwenen.
3. Telefoon opnieuw opstarten helpt niet, de camera app openen zodra je ge-unlockt bent ook niet.
4. Ik moet dan in instellingen -> applicatiebeheer -> Camera op “Gegevens Wissen” drukken zodra de camera denkt dat hij voor het eerst gebruikt word.

Ik heb mijn telefoon ook al via de sneltoetsen in recovery modus naar fabrieksstand gezet, maar dit lost niks op.

Als ik naar de Live Chat van Samsung ga krijg ik alleen te horen “Ga met je telefoon naar een service center dan word hij nagekeken”, maar dat gaat niks oplossen. Het demo model in de winkel heeft deze bug ook, dus het zit in Touchwiz.

Hoe kan ik nu dan Samsung benaderen zodat het Android team de schil na kan kijken en eventueel en kleine update hiervoor kunnen gaan uitbrengen?

Of krijgt de Galaxy A3 binnenkort Android Lollipop? Misschien dat het dan ook oplost is immers..

Vriendelijke groet,
Marco

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 1 februari 2015
  • 13:48

Ondertussen ook de PHN firmware gedownload vanaf SamMobile en opnieuw ero pgezet (incl. fabriek reset). Dit heeft niks geholpen.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 1 februari 2015
  • 14:24

Als ook het showmodel dit heeft lijkt het inderdaad op een bug in TW zelf. Vraag anders Samsung via Twitter of Facebook naar een bugtracker, vaak reageren dergelijke bedrijven redelijk snel via social media.

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 1 februari 2015
  • 15:48

Oke', dus vragen om een bugtracker helpt wel? Want via de Live Chat kunnen ze niks voor je betekenen. Alleen maar dat je naar Servicepunt moet zodat ze firmware er opnieuw op kunnen zetten voor je,

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren