Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Kevindolci

Kevindolci

• Lid sinds 28 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 november 2014
  • 15:22

Goeiedag,

Ik zat op school met mijn note 3 neo in mijn zak en haal deze uit mijn zak om naar het uur te kijken , toen zag ik ineens da mijn LCD-scherm binnenin gebarsten was. Ik had enkel nog beeld op de helft van mijn scherm verticaal. Ik heb de gsm sinds 22/10/2014 dat is iets meer dan een maand nu, de gsm zit altijd in een volledig hoesje die achterkant, de hoeken en de voorkant beschermt. De gsm is nog nooit gevallen en is nog nooit ergens tegen gestoten. Heeft nog iemand dit aan de hand gehad?
Heb deze terug laten sturen naar samsung zelf, maar volgens de verkoper van de gsm-winkel zal dit 100% zeker niet onder garantie vallen. Die gsm is echt heilig voor mij en behandel die ook zo, die ziet er ook splinternieuw nog uit.
Ik moet nu 2 weken wachten voor ik resultaat weet als dit onder garantie valt of niet. Ik snap niet dat dit zomaar kan gebeuren en volgens de verkoper gaat samsung dit zowiezo zien als druk of valschade en zal ik het zelf moet betalen.

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1202
  • Reputatie 10
  • 28 november 2014
  • 17:29

Kan nergens iets vinden over dit fenomeen bij de Note 3 Neo op internet. Lijkt daardoor een geïsoleerd incident/geval. Hierdoor zal het moeilijk zijn dit op samsung te verhalen.
Succes!

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren