Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6186
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 28 februari 2013
  • 13:35

[B][URL="http://www.vodafone.nl/free_sim/?cmpid=00184_47508"]Vraag een Gratis Simkaart van Vodafone aan met met 950 MB (op=op)[/url][/B] Heb je nog niet eerder bij een vorige actie gratis simkaart aangevraagd bij Vodafone? Je kunt bij Vodafone weer een gratis simkaart aanvragen. Op de simkaart vind je een gratis tegoed van 950 MB Welkom Web Blox. Dit tegoed is 30 dagen geldig. Je kunt per adres slechts 1 gratis simkaart bestellen. [B]Je kunt alleen een gratis simkaart aanvragen als je nog niet eerder meegedaan hebt aan een eerdere simkaart actie[/B]. De simkaart is een reguliere simkaart en een micro simkaart in één. Het aanvragen van de sim kaart is volledig gratis en zonder contract of aansluitkosten. De gratis Vodafone simkaart actie loopt tot 18 maart 2013 maar op=op. [URL="http://www.vodafone.nl/free_sim/?cmpid=00184_47508"][IMG]http://www.proefmonsters.nl/images/stories/contentbanner/vodafone_gratissim950mb.gif[/IMG][/URL]

Bewerkt (21 mei 2013 13:49)
AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 28 februari 2013
  • 15:55

Ook als je hierbij opwaardeert krijg je extra beltegoed! Als je bijvoorbeeld met 10 euro opwaardeert, [B]Mag je een van deze 3 bonussen kiezen:[/B] 1000 sms’jes gratis naar 5 miljoen Vodafone klanten 25 MB gratis internet 15 minuten gratis bellen naar het buitenland Ik had zelf ook een mailtje gehad, en besloten om niet mee te doen aan deze actie. Geert

Bewerkt (21 mei 2013 13:49)

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2013
  • 20:07

Zojuist eentje aangevraagd. Ben niet zo'n fan van Vodafone, maar aangezien Rabo Mobiel ermee gaat kappen, kijk ik toch voorzichtig naar een alternatief. Ik weet niet of dit ook mijn nieuwe provider gaat worden, maar gratis 950MB aan data is natuurlijk erg handig. Ik denk dat ik de SIM-kaart gewoon bij m'n mobiel in m'n zak steek en als ik dan mobiel internet wil gebruiken gewoon eventjes het kaartje omwissel. Dan zit ik ook niet met het probleem dat ik een ander nummer heb. Ik neem aan dat de 30 dagen direct ingaan bij het activeren van de SIM-kaart? Of moet je nog iets anders doen om bij die 950MB te komen (registreren, opwaarderen)? Bedankt voor het delen! :D

Bewerkt (21 mei 2013 13:51)
Genntchu

Genntchu

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2013
  • 12:49

[QUOTE=Froony;387010]Zojuist eentje aangevraagd. Ben niet zo'n fan van Vodafone, maar aangezien Rabo Mobiel ermee gaat kappen, kijk ik toch voorzichtig naar een alternatief. Ik weet niet of dit ook mijn nieuwe provider gaat worden, maar gratis 950MB aan data is natuurlijk erg handig. Ik denk dat ik de SIM-kaart gewoon bij m'n mobiel in m'n zak steek en als ik dan mobiel internet wil gebruiken gewoon eventjes het kaartje omwissel. Dan zit ik ook niet met het probleem dat ik een ander nummer heb. Ik neem aan dat de 30 dagen direct ingaan bij het activeren van de SIM-kaart? Of moet je nog iets anders doen om bij die 950MB te komen (registreren, opwaarderen)? Bedankt voor het delen! :D[/QUOTE] Opwaarderen, niets is gratis tegenwoordig!

Bewerkt (21 mei 2013 13:52)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1429
  • Reputatie 70
  • 4 maart 2013
  • 13:08

Je hoeft niet op te waarderen, zo gauw je het kaartje voor de 1e keer gebruikt gaan de 30 dagen in. Ik heb bij een vorige actie dit kaartje aangevraagd en gebruikt, het had trouwens een erg gemakkelijk te onthouden nummer zodat mijn slapie hem nu gebruikt. Inmiddels is hij wel 1x opgewaardeerd, hij heeft nl. heel goedkoop een Ace 2 gekocht en heeft het prepaid kaartje alleen voor het geval dat er even geen wifi beschikbaar is (wat zelden gebeurt).

Bewerkt (21 mei 2013 13:52)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 7 maart 2013
  • 21:54

Besteld, ben alleen benieuwd hoelang die 950mb op dat simkaartje blijven

Bewerkt (21 mei 2013 13:54)
MarcoMio

MarcoMio

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2013
  • 15:28

Dank voor de tip! Meteen besteld. Altijd handig lijkt mij…

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2013
  • 16:23

Is het ook mogelijk om dit kaartje dan 30 dagen te gebruiken en dan gewoon weg te gooien ? :p
Heb namelijk al een abbo…

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 8 maart 2013
  • 16:46

MijnAndroid;388420
Is het ook mogelijk om dit kaartje dan 30 dagen te gebruiken en dan gewoon weg te gooien ? :p
Heb namelijk al een abbo…
Dat zul je hier even moeten zoeken.
http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg30/pdf/klantenservice/voorwaarden/algemene_voorwaarden_consumenten_juni_2012.pdf

Prepaid kan normaal gesproken worden gewoon worden gekocht en gebruikt tot het op is, en dan gooien mensen het kaartje weg of waarderen hem op.

Hoe het hier zit weet ik zo niet, heb ook een abbo van Vodafone.
Wel belachelijk hoe die abbonnementen van Vodafone RED zijn geworden, belachelijk duur.

Geert

———- Update van bericht ———-

Ik neem aan dat je hem gewoon weg kan gooien nadat ik dit lees:

Voorwaarden Vodafone
Artikel 4 – Prepaid
1. De prepaid-overeenkomst wordt in principe gesloten voor onbepaalde duur. Jouw tegoed is beperkt geldig en verloopt na bepaalde tijd. Is jouw
tegoed verbruikt of verlopen, dan kun je nog maar beperkt gebruik maken van jouw prepaid-overeenkomst (zoals bijvoorbeeld bellen naar 112).
Binnen een bepaalde termijn kun je nieuw tegoed kopen. Verlopen tegoed kun je dan weer gebruiken. Is de termijn voor het kopen van nieuw
tegoed verlopen, dan eindigt de prepaid-overeenkomst. Kijk voor de geldigheidsduur en termijnen van jouw tegoed op vodafone.nl.
2. Als je overstapt naar een andere telecomaanbieder en jouw nummer wilt meenemen, dan eindigt de overeenkomst ook.
3. Als de prepaid-overeenkomst eindigt dan vervalt het eventuele tegoed en kun je geen nieuw tegoed meer kopen. Vodafone mag jouw nummer dan
aan een ander geven, tenzij je met jouw nummer over bent gestapt naar een andere telecomaanbieder

Geert

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 8 maart 2013
  • 16:52

Klopt Geert, die Vodafone RED abbonementen zijn echt belachelijk duur!
Net zoals KPN Toestellease. Betaal je bijna zelfde bedrag en naar 1 of 2 jaar moet je ook nog eens de restwaarde van je toestel betalen anders moet je hem inleveren. Daarom ben ik ook weg gegaan bij KPN want ik wil dus geen toestellease.

Nu ben ik eigenlijk best goedkoop uit als je vergelijkt met KPN. Met een Note 2 of een S3. Scheelde iets van 400 euro na 2 jaar.

En heb ook nog eens 4GB aan Data! :thumbs:

Maar goed, dit topic ging over een SIM kaartje van Vodafone
Verder ontopic denk ik maar.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren