Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Nerdy

Nerdy

• Lid sinds 09 juli 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 19:26

Beste forumleden,

onlangs had mijn moeder een Polaroid tablet gekregen i.v.m. haar werk. Zij is zelf niet zo handig met dit soort dingen dus ik zou haar ''wel even" helpen. Nou niet dus.. ik heb de hele middag achter de computer gezeten om de update: Uberoid 12 te downloaden. Nu is alles voor mekaar, heb de Play store ect. maar nu is er een probleem: de WIFI. Mijn moeder, vader en ik maken allemaal gebruik van de wifi in ons huis (2 daarvan zijn android telefoons) maar de wifi word er steeds uitgegooid. De key code staat er goed in, ik hoef die niet opnieuw in te voeren maar moet steeds de wifi uitschakelen en vervolgens weer ingschakelen en dan doet hij het weer vijf minuten. Toen ik de Play store moest activeren werd hij er ook steeds uitgegooid maar uiteindelijk is het gelukt. Maar als ik op internet wil gooit hij hem er meteen uit. Mijn vraag is: Wat moet ik doen?

Gr. Nerdy
PS: de Uberoid update komt van www.ohwzo.nl maar de wifi functioneerde al niet goed voor de update dus ik hoopte met de update dat te verhelpen

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
Eenhoorn

Eenhoorn

• Lid sinds 31 augustus 2013
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 20 september 2013
  • 13:07

Misschien wat laat, ben ook maar net lid, toch maar even gepost.

Mijn WiFi ervaring was als volgt: Het blijkt dat er een WiFi kanaal is wat niet bruikbaar is, in mijn geval was dat Kanaal 9.
De proccessor werkt op 2,1 Ghz en de tweede harmonisch komt terecht in de WiFi band van 2,4 Ghz.
Het heeft dus wel zin om het kanaal van de WiFi Router eens op een ander kanaal te zetten wanneer er in het geheel geen verbinding gemaakt kan worden.
Bij deze hopelijk een bijdrage welke nuttig is voor alle gebruikers van deze Tablet.

Ruud

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren