Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

SilvanaB

SilvanaB

• Lid sinds 25 november 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2012
  • 07:56

Hallo,

Ik heb een opstartprobleem op mijn tablet. Ik heb geprobeerd om MidervaDroid te downloaden op tablet en hij is op gegeven moment vastgelopen waardoor ik hem uit heb gezet en nu wil hij helemaal niet opstarten. Wat zou het zijn? Kan het zijn dat ik dat hele besturingssysteem heb verknald? :O zou weer echt iets voor mij zijn…. ben nogal klunzig.. jeej!
Kan iemand mij helpen om mijn apparaat weer te starten? Kan ik niet iets van een opstart geval downloaden en op geheugenkaartje zetten dat ie het vanuit daar pakt want zo deed MidervaDroid ook, die pakt hem ook vanaf geheugenkaartje.

Kan iemand mij helpen? Ik had ook noooooit dat programma moeten installeren :S ik snap ook niet waarom ik dat heb gedaan. Ja puur omdat ik las dat het een goed programma zou zijn en dat je dan meer apps kunt donwloaden ofzo. Het kon wel op mijn tablet Polaroid MPC700G. Stond op facebook van de tablet.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

Bewerkt (24 april 2013 15:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren