Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Hermandad

Hermandad

• Lid sinds 14 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2012
  • 16:47

Nog geen jaar geleden kocht ik eenPackardbell Liberty Tab G100, omdat de Acer Iconia Tab op was en de verkoper mij verzekerde dat ik exact hetzelfde product in handen had met de Packardbell. Hij zit zelfs in een Acer hoesje.

Echter, Packardbell is overgenomen door Acer en de tablet wordt niet langer ondersteund. Niet door Packardbell en ook niet door Acer. Dat betekent dat het bij Android 3.2 stopt. Android 4.0 wordt niet uitgeleverd voor dit tablet, laat staan hogere versies. Voor de volstrekt gelijkwaardige Acer Iconia Tab wel.

Met beide bedrijven heb ik uitvoerig gecorrespondeerd, maar met nul op het rekest.

De verkoper raadde mij aan het eens op de illegale websites te proberen, zoals Pirate Bay, maar daar haal je slechts virussen binnen. :cry:

Is er een manier om toch over te stappen naar Android 4.0 en straks naar een hogere versie?

Bewerkt (24 april 2013 15:13)
haka12

haka12

• Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2012
  • 09:21

Hermandad;321816
Nog geen jaar geleden kocht ik eenPackardbell Liberty Tab G100, omdat de Acer Iconia Tab op was en de verkoper mij verzekerde dat ik exact hetzelfde product in handen had met de Packardbell. Hij zit zelfs in een Acer hoesje.

Echter, Packardbell is overgenomen door Acer en de tablet wordt niet langer ondersteund. Niet door Packardbell en ook niet door Acer. Dat betekent dat het bij Android 3.2 stopt. Android 4.0 wordt niet uitgeleverd voor dit tablet, laat staan hogere versies. Voor de volstrekt gelijkwaardige Acer Iconia Tab wel.

Met beide bedrijven heb ik uitvoerig gecorrespondeerd, maar met nul op het rekest.

De verkoper raadde mij aan het eens op de illegale websites te proberen, zoals Pirate Bay, maar daar haal je slechts virussen binnen. :cry:

Is er een manier om toch over te stappen naar Android 4.0 en straks naar een hogere versie?

je zou tablet kunnen rooten en met cwm een andere rom er opzetten. In het forum acer A500 lees je hier veel over.
lees wel de recenties voor dat je een rom instaleerd een aantal hebben nog fouten zoals het niet draaien van het scherm.
ik heb mijn PB terug gezet naar 3.21.

Bewerkt (24 april 2013 15:14)
Virage1959

Virage1959

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2012
  • 22:28

Waarom zal je willen updaten naar versie 4.0 als versie 3.21 gewoon goed werkt.
Niet elke nieuwe versie is beter dan de oudere versie!
Kijk bijv naar de nieuwe windows 8 die uitkomt, ik moet er niet aandenken, ik blijf bij windows 7.
Dat geldt eigenlijk ook voor de PB100. Ik ben er tevreden mee en doet wat het moet doen.
Mijn vrouw heeft een yarvik met android 4.0 maar is niet veel anders als versie 3.21

Bewerkt (24 april 2013 15:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren