Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Eljo

Eljo

• Lid sinds 02 september 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2015
  • 14:20

Hoi Allen,

Even iets totaal vreemds voor mij, ik hoop dat iemand hier een logische verklaring/oplossing voor heeft.

Info
Ik heb een Lenovo S850C een voor de Chinese regio. Gegevens volgens oa AnTuTu Android 442, Ram 3012, storage 16Gb, CPU 250mhz x8, GPU Mali-450MP, benchmark bijna 32000

Probleem
opeens na maanden installeren zich apps zonder mijn toedoen. Opera mini,security software,Cheeta mobile clean master phone boost enz. Niet vaak maar 3 a 4 in de maand.
Alle software kan ik meteen weer verwijderen via de Google play-store, lijkt dus gewoon legaal maar het is iets heel vreemds.

Ik heb gescand met meerdere AV scanners (15) rated perfect maar geen malware of virus gevonden. (av-test .org)

I don't get It 

Bewerkt (26 januari 2015 14:24) | verduidelijking extra info

UmiDigi A1 Pro Android 8.1 native android one.

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 26 januari 2015
  • 14:28

Kan iemand anders bij jouw playstore account inloggen en toevallig via de browser alles downloaden naar je telefoon?

Eljo

Eljo

• Lid sinds 02 september 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2015
  • 15:29

mmm Redbuletnl, ik moest daar even over nadenken omdat dit idd een manier zou kunnen zijn om dat te doen. Het is alleen dat ik regelmatig mijn wachtwoord vergeet en dus een nieuw password maak. de kans dat dan nog iemand er bij kan is dan klein. Ook het feit dat het maar heel af en toe gebeurd. welke lol is het om eens in de zoveel weken stiekem in te loggen en 1 app te sturen?

ik sluit het nog niet uit en ga het verder onderzoeken maar het lijkt me sterk.

UmiDigi A1 Pro Android 8.1 native android one.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren