Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Huawei Mate 20 Pro

• Pocophone F1

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

Rd2270

Rd2270

• Lid sinds 07 september 2018
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 september 2018
  • 07:46

omdat mijn kinderen telefoons verslijten als wc papier heb ik op de gok een goedkope smartphone via wish gekocht , ziet er leuk uit maar herkent geen simkaart en geeft volop foutmeldingen.
aansluiten op de computer heeft geen effect , computer ziet hem niet.

gaat om een R11 MAX , TD-LTE digital mobile phone

iemand een idee hoe ik deze telefoon werkend krijg in Nederland?

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 966
  • Reputatie 10
  • 7 september 2018
  • 13:25

Terugsturen en geld terugvragen…

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 8.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

eavandijk

eavandijk

• Lid sinds 05 september 2018
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 7 september 2018
  • 14:02

Verlies nemen en dat ding doorspoelen

Verstuurd vanaf mijn HTC One A9 met Tapatalk

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6025
  • Reputatie 250
  • 7 september 2018
  • 14:18

als het dezelfde is als onderstaande link dan staat er in de beschrijving (specificaties) dat hij werkt op 2g Frequentie wat uiterst vreemd is voor een nieuw toestel….of het is een type fout.

https://www.wish.com/product/5a3de0357972f92e8d56e5ae?&hide;_login_modal=true

qua gsm banden zou je er wel mee moeten kunnen bellen hier in nederland…is wel afhankelijk welke provider je hebt.

klik hier voor welke gsm frequenties werken in nederland (providers)

Frequency: GSM 850/900/1800/1900MHz

Bewerkt (7 september 2018 14:20) | extra info toegevoegd
Rd2270

Rd2270

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 september 2018
  • 17:28

is inderdaad dit toestel, juist de prijs heeft het de gok waard gemaakt , weggegooid geld dus?

Ook de dual sim is leuk , maar wel twee verschillende afmetingen ( micro en nano )

Ga er wel mee klooien om te proberen wat er wel en niet mogelijk mee is , naar mijn idee moet je toch de hele software eraf kunnen halen en in een andere versie erop kunnen zetten?

Rd2270

Rd2270

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 september 2018
  • 17:29

gelukkig was het maar € 32 , juist daarom durfde ik het wel te gokken

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6025
  • Reputatie 250
  • 7 september 2018
  • 19:53

is inderdaad dit toestel, juist de prijs heeft het de gok waard gemaakt , weggegooid geld dus?

Ook de dual sim is leuk , maar wel twee verschillende afmetingen ( micro en nano )

Ga er wel mee klooien om te proberen wat er wel en niet mogelijk mee is , naar mijn idee moet je toch de hele software eraf kunnen halen en in een andere versie erop kunnen zetten?
Andere software zal moeilijk zijn omdat het geen populair toestel is.

Je zou even kunnen kijken bij xda developers of daar andere software is voor jou merk en type phone.. meestal in de vorm van een custom Rom.

En anders alleen gebruiken in de buurt van een WiFi point.

https://forum.xda-developers.com

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2007
  • Reputatie 20
  • 9 september 2018
  • 12:39

Kijk eens goed naar de simkaart hoe hij i het toestel zit. Ik had hem vandeweek ook verkeerd geplaatst en ja, dan doet hij het niet.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Rd2270

Rd2270

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 september 2018
  • 22:34

is inderdaad dit toestel, juist de prijs heeft het de gok waard gemaakt , weggegooid geld dus? Ook de dual sim is leuk , maar wel twee verschillende afmetingen ( micro en nano ) Ga er wel mee klooien om te proberen wat er wel en niet mogelijk mee is , naar mijn idee moet je toch de hele software eraf kunnen halen en in een andere versie erop kunnen zetten?
Andere software zal moeilijk zijn omdat het geen populair toestel is. Je zou even kunnen kijken bij xda developers of daar andere software is voor jou merk en type phone.. meestal in de vorm van een custom Rom. En anders alleen gebruiken in de buurt van een WiFi point. https://forum.xda-developers.com

Thanx voor je reactie gizmobinky , ik ga daar zeker even zoeken naar een oplossing.
Alleen gebruiken in de buurt van een wifi point gaat hem niet worden omdat er ook mee gebeld moet kunnen worden en zonder sim-herkenning is er ook geen mogelijkheid tot whatsapp.

Maar ga zeker nog even verder puzzelen met deze phone om wat verder te komen, terugsturen kan al niet meer omdat ik de 30 dagen allang voorbij ben intussen, maar omdat deze "slechts €32 euro kostte " is de uitdaging des te groter.

Rd2270

Rd2270

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 september 2018
  • 22:46

Kijk eens goed naar de simkaart hoe hij i het toestel zit. Ik had hem vandeweek ook verkeerd geplaatst en ja, dan doet hij het niet.
Hey Timelord , ook jij bedankt voor je reactie,

Daar zeg je zowat inderdaad , beschrijving en gebruiksaanwijzing zitten er niet , of in ieder geval niet goed leesbaar bij dus moet afgaan op de symbolen aan de binnenzijde van de telefoon ,  wellicht zit daar het probleem inderdaad wel.

Gaan we uitvogelen of dit gaat werken.

En anders gaat een negatieve beoordeling op de site van de verkoper ( over dit toestel uiteraard ) nog een oplossing bieden? ( in mijn geval gekocht bij Geek wat weer een onderdeel blijkt te zijn van Wish) 
Maar zo blijkt maar weer dat alles wat te mooi lijkt te zijn om waar te zijn niet waar is , maar daar was ik al een beetje op voorbereid

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren