Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

PatjeFR

PatjeFR

• Lid sinds 27 juni 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2016
  • 21:59

Met mijn mobiel kan ik niet meer bellen of gebeld worden.

Indien ik wil bellen en ik klik op telefoon, krijg ik normaal overzicht te zien van de nummers/gemiste oproepen. Nu opent hij het scherm, maar is er gewoon niks te zien.

Indien ik gebeld wordt, krijg ik normaal het menu met groen/rood telefoon te zien, maar nu gaat hij alleen over (geluid) maar komt er niks in het scherm. Ik kan dus simpelweg niet opnemen en hoor alleen mijn ringtone.

Waar kan dit aan liggen?

Ik heb al geprobeerd om hem opnieuw op te starten (batterij eruit) en ik heb gewoon internet en dergelijke.

Kreeg net wel een keer een melding dat dialer is gestopt, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Bvd

Bewerkt (27 juni 2016 21:59)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6590
  • Reputatie 250
  • 27 juni 2016
  • 22:15

Over welk merk en Android versie  telefoon gaat het? En heb je onlangs nog een screenprotector vervangen of erop gezet of een firmeware update gehad of een update van de telefoon app zelf.

Bewerkt (27 juni 2016 22:19) | text aangepast
PatjeFR

PatjeFR

• Lid sinds 27 juni 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2016
  • 22:37

Over welk merk en Android versie telefoon gaat het? En heb je onlangs nog een screenprotector vervangen of erop gezet of een firmeware update gehad of een update van de telefoon app zelf.

De hema H3… Nee geen screeporotector vervangen… firmewarme of update durf ik niet te zeggen, kan ik dat ergens zien?

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6590
  • Reputatie 250
  • 27 juni 2016
  • 22:57

Hmmm moeilijk,  je zou naar de instellingen/apps kunnen gaan en zoek naar de telefoon app waarmee het fout gaat en wis de gegevens en het cache geheugen om vervolgens het toestel opnieuw op te starten. 

Verder wat ik zo snel op internet kan vinden over jou type telefoon is dat jij niet de enigste bent met problemen, als je Hier klikt en naar beneden scrolt op de site zie je daar soortgelijke problemen van gebruikers. 

Wil het wissen van de gegevens en het cache geheugen  van de app niet helpen dan zou je een factory reset kunnen overwegen  let op! Je bent al je foto's bestanden enz.. kwijt met een factory reset maak dus eerst een back-up. 

Helpt dit alles ook niet dan zou ik contact opnemen met de hema en het probleem voorleggen. 

En wat een update  betreft  die had je wel opgemerkt die moet je namelijk zelf altijd accepteren met oke en je toestel gaat dan rebooten in een bepaalde modus, die had je echt wel gezien .

Bewerkt (27 juni 2016 23:04)
PatjeFR

PatjeFR

• Lid sinds 27 juni 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2016
  • 21:53

Hmmm moeilijk, je zou naar de instellingen/apps kunnen gaan en zoek naar de telefoon app waarmee het fout gaat en wis de gegevens en het cache geheugen om vervolgens het toestel opnieuw op te starten. Verder wat ik zo snel op internet kan vinden over jou type telefoon is dat jij niet de enigste bent met problemen, als je Hier klikten naar beneden scrolt op de site zie je daar soortgelijke problemen van gebruikers. Wil het wissen van de gegevens en het cache geheugen van de app niet helpen dan zou je een factory reset kunnen overwegen let op! Je bent al je foto's bestanden enz.. kwijt met een factory reset maak dus eerst een back-up.Helpt dit alles ook niet dan zou ik contact opnemen met de hema en het probleem voorleggen. En wat een update betreft die had je wel opgemerkt die moet je namelijk zelf altijd accepteren met oke en je toestel gaat dan rebooten in een bepaalde modus, die had je echt wel gezien .
Bedankt voor je reactie!

Dat wissen van cache-geheugen gaat niet en gegevens wissen helpt niet.

THanks voor de link, maar las het al idd.

Factory reset dan maar of contact opnemen met hema, maar klantenservice niet best las ik.

Kreeg ook aantal keer de melding:
com.android.contacts is gestopt
Dialer is gestopt.

Heeft dat nog ergens hier mee te maken?

Gisteravond deed ie het opeens wel weer een tijdje en toen weer niet… heel raar

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6590
  • Reputatie 250
  • 28 juni 2016
  • 23:00

Die foutmeldingen hebben inderdaad met het bellen te maken, misschien dat daar nog een update voor komt.

Ik stel toch voor om een factory reset te doen, helpt dat ook  niet zou ik contact opnemen met de hema en het probleem voorleggen. 

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2337
  • Reputatie 20
  • 29 juni 2016
  • 09:12

Misschien is je geheugen te vol ?
Dan sluit Android ook automatisch verschillende apps.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

PatjeFR

PatjeFR

• Lid sinds 27 juni 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2016
  • 16:29

Misschien is je geheugen te vol ? Dan sluit Android ook automatisch verschillende apps.
Die foutmeldingen hebben inderdaad met het bellen te maken, misschien dat daar nog een update voor komt. Ik stel toch voor om een factory reset te doen, helpt dat ook niet zou ik contact opnemen met de hema en het probleem voorleggen.
Ja, daar was ik al bang voor dat het met het bellen te maken had.

Geheugen te vol zou kunnen, heb inmiddels wat verwijderd… normale pictogram staat inmiddels weer bij contacnten.. telefoon app deed het ook weer heel even weer, maar vervolgens weer niet…

Kan ik hier zelf niks voor updaten oid?

Ben idd toch bang dat het een factory reset wordt…

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6590
  • Reputatie 250
  • 29 juni 2016
  • 16:54

Open even de play store App en check bij jou Apps of er updates zijn, zie voorbeeld screenshot. 

Zijn er geen updates voor de telefoon App of andere Apps die indirect te maken hebben met de telefoon App doe dan toch maar een factory reset. 

Helpt een reset ook niet dan contact opnemen met de hema. 

Bewerkt (29 juni 2016 16:57) | screenshot toegevoegt
Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2337
  • Reputatie 20
  • 29 juni 2016
  • 18:20

Ik heb de app nog niet uitgeprobeerd, maar er is een app Zip me.
Daarin kun je aangeven welke apps MET data je op wilt slaan in een zip.
Nadat je gereset hebt, of geflashed, kun je die update.zip installeren vanuit recovery en heb je je apps weer terug!.

Een snellere manier is er niet.

Ik heb al wel een zip gemaakt, maar nog niet geflashed, dus ik kan je niet 100% garanderen dat het werkt.

Zip.me staat in de app store.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren