Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sushi

Sushi

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2016
  • 11:59

Ik heb sinds kort (lees: 2 dagen) de Elephone P9000 en tot nu toe bevalt ie me goed moet ik zeggen.
Nu kon ik er hier op het forum (nog) niks over vinden dus ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die hem hebben en hun ervaringen willen delen.

Compare link: http://smartphones.specout.com/l/3720/Elephone-P9000

Review is hier te vinden: http://www.pcadvisor.co.uk/review/android-smartphones/elephone-p9000-review-3636611/

Bewerkt (23 mei 2016 12:07)
macvenator

macvenator

• Lid sinds 03 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2016
  • 11:48

Hallo! Ben sinds drie dagen ook in het bezit van een P9000 toestel, ik had hem besteld op Aliexpress en laten bezorgen met DHL. Ik had eerst een "midrange" smartphone, maar ik merkte dat deze simpelweg niet gebouwd was voor de dingen waar ik hem voor wilde gebruiken.
De Elephone P9000 bevalt bijzonder goed, de batterij gaat lang mee, het scherm is mooi en de hardware krachtig. Als indicatie: Ik heb een aantal afleveringen van mijn favoriete serie in full HD in HEVC formaat gekeken en na twee afleveringen met gemiddelde schermhelderheid was de batterij op 85%. Alles werkt als een tierelier, het geheugen is snel, het touchscreen reageert goed en het geluid (over headphones) is prima. Ik ben bijzonder tevreden, ik had voor deze telefoon (met verzendkosten) € 176,- betaald.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren