Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Daniel1

Daniel1

• Lid sinds 20 februari 2016
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2016
  • 17:25

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe telefoon voor een niet al te dure prijs uit. Dit is de wileyfox Swift.
Op internet heb ik gekeken voor reviews, veel van deze reviews spreken er positief over. Ik kan voor de rest niet heel veel gebruikers reviews vinden, want hij is alleen bij coolblue te koop

Via deze weg hoop ik nog wat extra reviews te krijgen van gebruikers die de wileyfox Swift hebben.

TheOnlyJean

TheOnlyJean

• Lid sinds 16 juni 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2016
  • 16:26

Ik heb de Wileyfox Swift nu 1 week als opvolger van mijn Samsung Galaxy S2.
En ik ben er heel tevreden over, werkt super. Toen ik hem kreeg eerst aan de lader, dan aangezet, aanmeldstappen doorlopen, even wachten meteen de update naar Android 6 (CyanogenOS 13) die laten lopen, netjes een factory reset gedaan (stond toch nog niks op) en dan weer netjes aanmelden etc. Werkt super, batterij gaat bij mij ongeveer 1,5 dag mee maar ligt er weer aan wat je er mee doet natuurlijk.
Accesoires is wat lastiger om aan te komen, ik heb screenprotector besteld op aliexpress en een rubber hoesje voor er om heen. Die moet ik nog binnenkrijgen.

Voor de rest dus een voor mij toptoestel werkt prima geen rare dingen (tot nu toe dan) en werkt zoals ik verwacht.
Tuurlijk zul je reviews lezen van andere gebruikers die hun toestel meteen rooten voorzien van een mod etc. Maar ik zit gewoon op de standaard CyanogenOS 13 wat eigenlijk android 6.0 is.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren