Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

tcooteman

tcooteman

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2015
  • 18:28

Ik heb geen idee of ik bij de goede topic zit maar ik heb een probleem met een telefoontoestel. Namelijk de H5 van de Hema. Sinds kort krijg ik constant de mededeling die hierboven bij het onderwerp staat vermeld. Deze melding krijg ik iedere 5 seconden te zien en moet ik op OK drukken om het na 5 seconden weer te doen etc.
ik heb het toestel helemaal gereset maar dat heeft niet geholpen.
Jammer genoeg kan het toestel niet open gemaakt worden om de batterij eruit te halen. Nogmaals, misschien zit ik hier verkeerd maar ik wil het toch proberen.
Wie kan mij verder helpen. Een harde reset is ook niet mogelijk, tenminste ik weet niet of dat met dit toestel mogelijk is. Ik heb al veel gegoogled maar ik kom er niet uit.
Help help

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 10 juli 2015
  • 13:07

Hallo,
welkom op het forum.
Ik denk dat je de vraag op de juiste plek hebt gesteld.
Het probleem is dat dit heel veel oorzaken kan hebben.
Persoonlijk zou ik het toestel terug brengen en bijvoorbeeld een Honor Holly er voor terugkopen.

Mvg,
Booy Beerling

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Daniel1

Daniel1

• Lid sinds 20 februari 2016
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2016
  • 14:33

tegen de muur gooien helpt altijd :p

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 22 februari 2016
  • 16:14

U zou het volgende kunnen proberen:
Zet het toestel uit.
Druk de volume+ knop in en vervolgens de powerbutton. Houd beide knoppen even ingedrukt. Nu komt u als het goed is in de recovery. Hier kunt u de cache partitie wissen.

Mocht dit niet werken dan kunt u het toestel backuppen om vervolgens een factory reset uit te voeren.

Mocht dit nog geen oplossing zijn dan kunt u de fabrikant vragen voor een update.

Mocht er dan nog geen oplossing zijn dan gaat het om verkoop van een ondeugdelijk product dus u kan dan mogelijk het toestel ruilen of uw geld terug krijgen.

Het is sowieso te adviseren om contact met de fabrikant over dit probleem op te nemen

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren