Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1123
  • Reputatie 10
  • 7 januari 2015
  • 18:00

Je kunt nog via Google zoeken naar clone sites en daar wellicht een oplossing vinden.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 9 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

G.Rook

G.Rook

• Lid sinds 05 januari 2013
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2015
  • 18:15

Ok maar dan moet de foon het wel doen. Nu zit er geen leven meer in.

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 7 januari 2015
  • 18:46

Je kan hem altijd nog als onderzetter gebruiken natuurlijk
Balen dat je broer deze miskoop gedaan heeft…De verkoper zal waarschijnlijk geen thuis meer geven.

Ludoke, Een excuus was idd wel op zijn plaats…ik dacht werkelijk dat ik met een jochie te maken had gezien je reacties.
Zoals ik al eerder gezegd heb, zijn we hier allemaal om elkaar te helpen. Zelf ben ik er even tussenuit geweest en vind het dan jammer als ik terug kom zo behandeld te worden. Ik als EX MOD ben heel wat gewend dat dan weer wel. Maar soms gaan de nekharen bij mij echt recht overeind staan. Dit was wat jij letterlijk op mij afriep. Ik had al bijna spijt van die ene REP die ik je gegeven had, maar die had je op dat moment ook verdiend IMO. Laten we dus onze start op dit forum maar vergeten en elkaar vanaf nu met respect behandelen. Iemand af fikken omdat hij op dat moment niet de juiste info geeft heeft totaal geen zin. Ga gewoon door met vragen wat hij precies bedoeld en je krijgt echt wel los wat het probleem is. Soms moet je iemand gewoon een beetje helpen om aan te laten geven wat hij/zij bedoeld. We zijn nu eenmaal niet allemaal zo slim of snel begrijpend he…daar hebben we dus het forum voor om te vragen en te helpen!

Groetjes van mij en veel plezier met alle hulp die je hier kan geven….en vraag het de oude rotten hier op AW maar, ik heb echt veel mensen geholpen om weer plezier te krijgen van hun WERKENDE telefoon :
Dat is de reden waarom ik steeds weer terugkom….de dankbaarheid en de complimenten die je kan krijgen!!

AW Forum Queen voor het leven

ludoke

ludoke

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 163
  • Reputatie 10
  • 7 januari 2015
  • 19:36

G.Rook
Lieve mensen. Ondertussen zijn we wat wijzer. Het is een kloon. Onze broer heeft dat bevestigd. En ik denk dat men ook in de roos raakt wat betreft die update. Dus geen OTA update maar met de laptop. Diegene waar m`n broer hem van gekocht heeft is dus ook geen leek.

Ook kan ik melden dat de foon zich gisteravond heeft uitgeschakeld en ik krijg hem niet meer aan de praat. Vannacht opgeladen en als ik de start knop ingedrukt houdt krijg ik een wazig iets of wat blauw scherm. Ik houdt dus de knop zolang ingedrukt. Na een kort poosje verdwijnt dit scherm en wordt het zwart. Zit met de handen in het haar.

Dit is zeer jammer natuurlijk en vrees dat het zeer moeilijk zal zijn om het op te lossen.
Ik durf met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid te stellen dat geen enkele tweaker ooit zo geen buil heeft opgelopen,het is met schade en schande dat men leert en elke tweaker is als leek begonnen,kijk naar mij met mijn S4,die kostte toen nog een dikke 500 euro ,ik heb er geen onderlegger van gemaakt zoals Esther zo mooi heeft gezegd maar als een Brick in mijn muur gemetst(grapje) gewoon cadeau gegeven aan degene die mijn volgende S4 heeft overgekocht.
Ik wens je meer succes met je volgende toestel.
Als je nog een toestel en dan meer bepaald een Samsung tweedehands koopt vraag dan aan de verkoper of je PhoneInfo (speciaal gemaakt voor Samsung)mag installeren.
En dan kijk je of daar bij processor of CPU Qualcomm Snapdragon ofwel Exynos staat,als dat zo is kan je al voor 90% zeker zijn dat je echte hebt. Via het toestel info scherm in instellingen(je laatste screenshot dat je hebt gepost) kan je ook veel zien als je weet naar watje moet kijken. Voor het overige ,vragen staat vrij.
Tot slot wil ik me nogmaals excusseren als mijn reacties onbehouwen overkwamen maar ik wou info vergaren en was even vergeten dat ik ook ooit een leek was.
Uiteindelijk bleken de gevoelens hier helaas de juiste te zijn.
Mvg,
Ludo

G.Rook

G.Rook

• Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2015
  • 19:59

1 ding nog. Vanaf deze kant nemen wij jullie niets kwalijk.Als je goed kijkt zie je prachtige mensen. Vergeet dit nooit: elk mens is en blijft UNIEK.

Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie inzet. Super

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 8 januari 2015
  • 12:05

Mooi afgesloten mensen!

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 9 januari 2015
  • 11:05

Dat kunnen wij Dave dat weet je toch

Ludoke lees ff je PM

AW Forum Queen voor het leven

G.Rook

G.Rook

• Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2015
  • 17:17

Beste mensen,
Kunnen we nu verder???? De foon doet het inmiddels weer. Men had het over clone sites.

Tips???? Welkom

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 19 januari 2015
  • 13:42

stuur mij even een pm zodat we even via whatsapp ofzo contact kunnen hebben, een ongeldige imei herstellen bij een clone is niet super moeilijk, heb het laatst bij mijn eigen S5 clone ook moeten doen! Als je in de buurt van Utrecht woont kan ik het zelfs op locatie voor je doen! ook kan ik je dan wat meer wegwijs maken betreffende Chinese clones en handige software er voor!

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

G.Rook

G.Rook

• Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2015
  • 11:42

booyb lees ff je PM

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren