Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rollo

rollo

• Lid sinds 15 oktober 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2013
  • 09:16

Na lang wikken en wegen mijn Samsung Note ingeruild voor een experiment…

Heb via DX een chinese dualsim 5,7" smartphone gekocht. En ik moet echt zeggen tot nu toe ben ik er meer dan tevreden mee (heb hem nu 1 week).

Hij is snel, heeft een schitterend hd scherm, alle aps draaien als een zonnetje, komt inclusief 2 accu's, flipcase, gewone case en 2 screenprotectors.

Daar kan Samsung nog wat van leren. Zeker gezien de prijs van maarliefst 185 euro…
Qua looks is het bijna exact de Note 2 :/

Zijn er hier meer mensen met een THL?

Bewerkt (8 juni 2013 09:17)

Lg g3

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 28 juli 2013
  • 12:39

Ziet er goed uit, dat mag gezegd worden. Ben je nu, na een paar weken gebruik, nog steeds zo enthousiast en ben je geen problemen tegengekomen?

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

rollo

rollo

• Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2013
  • 11:33

Tucker
Ziet er goed uit, dat mag gezegd worden. Ben je nu, na een paar weken gebruik, nog steeds zo enthousiast en ben je geen problemen tegengekomen?

Ha Tucker,

Ik heb hem nu bijna twee maanden in gebruik en ben er nog steeds zeer tevreden over! Eigenlijk doet hij het gewoon perfect. Het is ook niet direct een heel goedkope variant natuurlijk… Ondertussen hebben 4 van mijn collega's ook de stap genomen om een chinese telefoon te bestellen (al dan niet een THL) :-)

Heb hem nu ook twee weken intensief als navigatie gebruikt (met TomTom Europa) en hij is zeer goed en snel met GPS signaal vinden en vasthouden, geen een keer de verbinding verloren. (mijn oude HTC Sensation verloor deze nog wel eens opweg naar Frankrijk…)

Ook de accuduur is meer dan voldoende, ik kan er prima een dag mee doen zonder op te laden (filmpje kijken, muziek luisterer, spelletje spelen, surfen)

Enige verschil (minpunt wil ik het niet noemen) met mijn samsung Note is dat je het scherm niet kan activeren met de Homebutton, maar alleen met de aan/uitknop aan de zijkant.

Lg g3

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 30 juli 2013
  • 11:51

Bedankt voor je antwoord Rollo, het klinkt goed allemaal. Ik ben aan het rondkijken voor een betaalbaar maar goed toestel, want mijn abo loopt over een paar maanden af en dan wil ik waarschijnlijk sim only of prepaid. Deze is dan zeker het overwegen waard!

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

frankie3

frankie3

• Lid sinds 22 december 2011
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2013
  • 14:44

De ThL W8S is dan denk ik ook wel het overwegen waard.
ik heb hem voor 200 gezien op Dealextreame
Lijkt mij ook een top toestel. zelf ben ik nog te plakkerig aan de bekendere merken in Europa. (ook al heb ik nu wel de huawei p6 besteld)

rollo

rollo

• Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2013
  • 10:20

frankie3
De ThL W8S is dan denk ik ook wel het overwegen waard.
ik heb hem voor 200 gezien op Dealextreame
Lijkt mij ook een top toestel. zelf ben ik nog te plakkerig aan de bekendere merken in Europa. (ook al heb ik nu wel de huawei p6 besteld)

Klopt, ook een topper (collega heeft deze) maar ik wilde er een met een lekker groot scherm
Ik kan alleen maar zeggen waag de gok eens, je zal verbaasd zijn over de kwaliteit!

Lg g3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren