Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

martijnd

martijnd

• Lid sinds 11 oktober 2009
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2010
  • 19:32

Iemand hier ervaring mee Jointech mid 3 ( 10'2 inch scherm ) | Jointech – hight tech gadgets – electronica Jointech mid 3? Ben benieuwd of het wat is?

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
wimstradamus

wimstradamus

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 09:42

Hoi,

Ik heb een Irobot m003 (de Jointech mid 2) Deze tablets komen uit china en worden onder meerdere namen verkocht de algemene naam is Apad. De Mid 3 is een nieuwe en nog nergens verkrijgbaar, Qua specificaties ziet de Mid 3 er goed uit voor de prijs, hou er wel rekening mee dat er een tft scherm inzit en geen captivescherm zoals in de meeste android smartphones. Waardoor de schermgevoeligheid iets minder is, dit is even wennen.
Ik ben zelf erg tevreden met mijn Apad (irobot m003) al draai ik nog android 1.5 je kan apps en games uit de market downloaden, maar niet alle apps/games werken goed.
Persoonlijk gebruik ik hem om een beetje te surfen op het web m'n mail kijken en af en toe een ebook lezen.
Je kan er ook redelijk een filmpje op kijken.
Het zijn tablets voor thuis op de bank en niet echt voor onderweg, de batterij die er bij mij in zit gaat niet echt lang mee met wifi aan een 3 uurtjes ong, en in de zon is het scherm niet goed leesbaar.
Ik ga er van uit dat dit hetzelfde zal zijn met de Mid 3, deze zal alleen een groter scherm hebben (met een grotere resolutie zie ik waardoor de kans heel groot is dat apps niet fullscreen weergegeven zullen worden, uit m'n hoofd zeg ik dat android deze resolutie niet eens ondersteunt)
en een betere snelheid ( door os 2.1 en de processor/ram geheugen.
Voor meer info kijk op tweakers.net
of op slatedroid.com

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
fancyui

fancyui

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2010
  • 18:03

Vindt u meer Android-tablet op Euogo.com: Best Deals on Android Tablet,Tablet PC,Smartphones,Apple Accessories,Cool Gadgets & more from Hong Kong China. OS 1.5 - 2.1 OS.

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
tjagerben

tjagerben

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 08:43

De Jointech Mid3 is de ZT-180.
Hier staan ervaringen:
ZT-180 A105

Bewerkt (22 april 2013 12:34)
tabletje

tabletje

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2010
  • 01:10

Hallo ik heb een mid met een besturing 1.7.3. Ik zou deze graag upgraden indien mogelijk maar ben nog helemaal fresh in deze wereld dus op zoek naar leden die net als ik ook zo'n ding hebben en er mee aan het experimenteren zijn van hoe en wat. Nu heb ik gezien en gelezen dat deze onder verschillende namen worden geleverd. Dus eerst maar eens zien wat er zoal kan.Misschien kunnen wat contacten uitwisselen om zo eens zien wat we kunnen bereiken en later dit weer op dit forum vermelden om zo leden weer te informeren. Misschienlijkt je dit wat. Gr, Tabletje

Bewerkt (22 april 2013 12:35)
tjagerben

tjagerben

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2010
  • 08:17

tabletje;35570
Hallo ik heb een mid met een besturing 1.7.3. Ik zou deze graag upgraden indien mogelijk maar ben nog helemaal fresh in deze wereld dus op zoek naar leden die net als ik ook zo'n ding hebben en er mee aan het experimenteren zijn van hoe en wat. Nu heb ik gezien en gelezen dat deze onder verschillende namen worden geleverd. Dus eerst maar eens zien wat er zoal kan.Misschien kunnen wat contacten uitwisselen om zo eens zien wat we kunnen bereiken en later dit weer op dit forum vermelden om zo leden weer te informeren. Misschienlijkt je dit wat. Gr, Tabletje
Je kan het beste op slatedroid.com kijken daar staan veel firmware's.

Bewerkt (22 april 2013 12:35)
tabletje

tabletje

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 september 2010
  • 13:06

De mid die ik heb ben ik achter dat dit een apad is en dan de M 70003, processor is een via c7, 532 mhz , 2 gb hdd , 7,2 inch, en idd de batterij gaat niet zo lang mee. Ben al op zoek geweest naar een accupack om zo onderweg of op reis wat meer power bij je te hebben. Valt niet mee omdat je te maken hebt met 9V en op moet passen met teveel power. En rommelen met 9V blokken is ook geen optie. Nu wil ik eens kijken of het mogelijk is om de 1.7.3 versie te upgraden naar een hogere versie echter ben ik ook op zoek naar de handleiding die ben ik ook kwijt.Wat ik me ook afvraag is dat kleine snoertje wat daar precies de functie van is en wat men daar allemaal mee kan doen. Gezien de contra usb aansluiting. Op slatedroid.com ga ik eens kijken wat daar zoal te doen is bedankt voor de tip. heb je nog meer dan hoor ik het graag en anders dan laat ik het weer weten.

Bewerkt (22 april 2013 12:39)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren