Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

marcotweel2461

marcotweel2461

• Lid sinds 25 januari 2013
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2013
  • 19:33

Hoe kom ik de bios achtige omgeving van de Wolfgang AT-AS43D? Zodat ik de telefoon de volledige gebruikersrechten kan geven.

Bewerkt (24 april 2013 16:12)
mathiask

mathiask

• Lid sinds 21 januari 2013
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2013
  • 22:09

To enter recovery mode

1. Turn your phone off.
  2. Turn on the phone while holding the ‘volume down’ button ( so press and hold the ‘volume down’ button, press and hold the ‘on’ button and wait until an Android doll with exclamation mark appears then release the buttons).
  3. Press the ‘home’ button. This opens a menu with 4 options.
  4. The volume buttons let you navigate through the menu items.
  5. Confirm the selection by pressing the ‘menu’ button.

Bewerkt (24 april 2013 16:12)
taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 18 april 2013
  • 14:50

mathiask;377468
To enter recovery mode

1. Turn your phone off.
  2. Turn on the phone while holding the ‘volume down’ button ( so press and hold the ‘volume down’ button, press and hold the ‘on’ button and wait until an Android doll with exclamation mark appears then release the buttons).
Ik denk dat de mods dit zo niet goed keuren als je het in het Engels neer zet dit is een Nederlands forum
Met superoneclick kun je het toestel rooten. Werkt goed bij mij.
Daarna kun je Titanium backup root pro installeren, waarmee je de optie hebt om apps die je niet nodig hebt uit de ROM te wissen (let op die zijn permanent weg als ze niet via de play store kunt terughalen).
Ook kun je updates van bijvoorbeeld maps integreren in de ROM, dat scheelt ruimte in je opslag.
Ik zelf heb daarnaast nog wat apps geconverteerd naar system app, zodat bij een reset van de telefoon deze apps behoud (en scheelt ook weer ruimte op het intern geheugen).
Haal bijvoorbeeld alle apps weg die communiceren met de buitenwereld (gmail, talk, email) en vervang die bijvoorbeeld door K9 mail, scheelt erg veel batterij tijd (gmail blijf bijvoorbeeld laden, ook al gebruik je hem niet).

Verder is setcpu dan te gebruiken, je processor kun je dan ondemand laten klokken, tussen 122 en 800 MHz, scheelt ook batterij tijd.
Dan nog 2 apps die root willen hebben:
Droidwall – hiermee kun je voorkomen dat apps via 2/3G netwerk met internet praten, ook kun je apps helemaal van internet afsluiten (scheelt reclame, data verkeer en dus batterij)
Adfree – Deze weet de ip nummers van advertentie site en schakelt deze in de hostfile uit (dit is voor apps die wel internet toegang nodig hebben) .

Resultaat is dat ik met 2 sims ongeveer 1,5 dag kan werken, zakelijk bel ik redelijk veel.

Bewerkt (21 mei 2013 09:53)

gamejos

gamejos

• Lid sinds 21 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2013
  • 23:25

taxi341
mathiask;377468
To enter recovery mode

1. Turn your phone off.
Ik denk dat de mods dit zo niet goed keuren als je het in het Engels neer zet dit is een Nederlands forum
Met superoneclick kun je het toestel rooten. Werkt goed bij mij.
Daarna kun je Titanium backup root pro installeren, waarmee je de optie hebt om apps die je niet nodig hebt uit de ROM te wissen (let op die zijn permanent weg als ze niet via de play store kunt terughalen).
Ook kun je updates van bijvoorbeeld maps integreren in de ROM, dat scheelt ruimte in je opslag.
Ik zelf heb daarnaast nog wat apps geconverteerd naar system app, zodat bij een reset van de telefoon deze apps behoud (en scheelt ook weer ruimte op het intern geheugen).
Haal bijvoorbeeld alle apps weg die communiceren met de buitenwereld (gmail, talk, email) en vervang die bijvoorbeeld door K9 mail, scheelt erg veel batterij tijd (gmail blijf bijvoorbeeld laden, ook al gebruik je hem niet).

Verder is setcpu dan te gebruiken, je processor kun je dan ondemand laten klokken, tussen 122 en 800 MHz, scheelt ook batterij tijd.
Dan nog 2 apps die root willen hebben:
Droidwall – hiermee kun je voorkomen dat apps via 2/3G netwerk met internet praten, ook kun je apps helemaal van internet afsluiten (scheelt reclame, data verkeer en dus batterij)
Adfree – Deze weet de ip nummers van advertentie site en schakelt deze in de hostfile uit (dit is voor apps die wel internet toegang nodig hebben) .

Resultaat is dat ik met 2 sims ongeveer 1,5 dag kan werken, zakelijk bel ik redelijk veel.

is dit ook mogelijk voor de wolfgang type AT-AQ28D want als ik superoneclick op root zet loop hij telkens vast
alvast bedankt voor de reactie

nadine-dolfijntje

nadine-dolfijntje

• Lid sinds 22 januari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2015
  • 17:08

Mijn Wolfgang AT-AS34D3 blijft op startscherm hangen na root.
Hoe kan ik hier een recovery op doen?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren