Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Marielle

Marielle

• Lid sinds 30 december 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 13 november 2013
  • 12:01

Ik ben aan het snuffelen naar een goedkope telefoon met toch mooie specs. Wie wil dat nou niet? Ik ben de Pulid T9 tegengekomen. http://dx.com/p/pulid-t9-mtk6589t-quad-core-android-4-2-1-wcdma-bar-phone-w-5-0-ips-16gb-rom-gps-black-red-261676
Maar mijn ervaring met Chinese toestellen is dat er geen google play store op staat. Is er een redelijk simpele manier om aan de playstore te komen?

Alvast bedankt,
Mariëlle

Henkjan_O

Henkjan_O

• Lid sinds 24 oktober 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 november 2013
  • 12:21

je zou eens kunnen kijken wat er op www.needrom.com beschikbaar is voor die telefoon. daar heb ik de rom voor m'n Lenovo ook vandaan.

andere optie is de telefoon kopen bij een webshop zoals www.etotalk.com, daar kun je vaak telefoons met custom rom met google play er al op aanschaffen.

phone: Lenovo A660 / Samsung Galaxy S plus / HTC Hero
tablet: Pipo M6

Marielle

Marielle

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 14 november 2013
  • 17:07

Bedankt voor je snelle reactie,

Ik ben op de voorgestelde website gaan kijken en het heeft me wel geholpen om een beslissing te nemen. Het is een Haipai A9500 van http://www.igdsmall.com/ geworden. Op internet stikt het werkelijk van dit soort sites.
Het heeft natuurlijk zijn nadelen maar voor die prijs kan ik er geen buil aan vallen.Nu maar afwachten of ik iets bezorgd krijg en hoe het werkt.

Groet,
Mariëlle

Henkjan_O

Henkjan_O

• Lid sinds 24 oktober 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 14 november 2013
  • 17:39

ziet er goed uit, met google play, en zelfs een engelstalige handleidng (ik moest t doen met chinees)

phone: Lenovo A660 / Samsung Galaxy S plus / HTC Hero
tablet: Pipo M6

Marielle

Marielle

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 14 november 2013
  • 17:55

ja maar accessoires zal wel moeilijk worden. Gelukkig zitten er 2 accu's bij zal wel niet voor niets zijn. Ik zie trouwens dat je ook een snelle en leuke tablet hebt. TZT wil ik graag een voordelige Windows tablet, toch makkelijker met office.

Leuk dat je nogmaals reageerde.

kraakie

kraakie

• Lid sinds 09 juni 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 17 december 2013
  • 10:10

Ac Ryan heeft tegenwoordig ook een Smartphone

Dual Sim 5 inch 13 megapixel autofocus camera en dual led flits 16 gb geheugen.

Full HD scherm Ziet er best vet uit.

http://www.mathilda-electronics.eu/c-2314331/ac-ryan-smartphones/

Bijlage:

puntje

puntje

• Lid sinds 18 januari 2010
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2014
  • 13:36

Ik heb vorige week voor mijn vrouw een Tronsmart TS7 Glacier besteld via geekbuying.
Vanwege het Chinese nieuwjaar zal hij helaas pas volgende week verstuurd worden.

http://www.geekbuying.com/item/New-Tronsmart-TS7-Glacier-4-7inch-HD-Screen-1-3GHz-Quad-Core-Smart-Phone-1G-4G-13-0MP-Camera-Android-4-2-OS-3G-GPS-Silver-322278.html

€112 euro voor een 1,3 Ghz Quad Core toestel vond ik niet teveel.
Toestel heeft een 1280 * 720 4,7 inch scherm 1GB RAM en 4GB ROM, ROM geheugen is wat aan de lage kant maar is uit te breiden met een SD kaart.
Standaard Nederlandse taal beschikbaar en de playstore staat er ook op.

Het uiterlijk is een HTC one kloon maar wel netjes met de eigen merknaam erop dus geen toestel dat is gemaakt om mensen te “neppen”.

Zodra het toestel binnen is zal ik hier mijn bevindingen over het toestel vermelden.

Iemand trouwens al te maken gehad met naheffingen van de douane na invoer van een Chinees toestel?

Oneplus One met exodus 1 nightly rom

Marielle

Marielle

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2014
  • 22:31

In Post nr #13 schreef ik dat ik een http://www.igdsmall.com/haipai/haipai-a9500-s4-i9500-air-gesture-smart-phone-5-0-ips-hd-screen-13-0mp-camera-android-4-2-quad-core-mtk6589-1-2ghz-1gb-ram-4gb-rom.html had uitgekozen. Dit toestel was ook besteld en betaald maar vrij snel kwam ik een veel beter, weliswaar duurder, toestel tegen. http://www.igdsmall.com/thl-w8s-smart-phone-5-0-fhd-screen-13-0mp-camera-android-4-2-quad-core-mtk6589t-1-5ghz-2gb-ram-32gb-rom.html (204 euro)Ik heb daar toch voor gekozen omdat de Ram en Rom veel groter was . Gelukkig kon ik bijbetalen en het toestel werd opgestuurd. (goede mailwisseling) Ik heb geen heffing hoeven te betalen omdat de bijgevoegde rekening (ongevraagd) aan de lage kant was. Helaas had ik vrij snel een probleem. nadat ik bijna alles naar wens geïnstalleerd had bleek de software niet goed. Na 2 dagen kon ik niets meer met het toestel. Dus contact gezocht met de leverancier. Gevolg…. telefoon moest terug naar de leverancier. (verzendkosten 35 euro!!! terwijl het vanuit China minder dan de helft was.) Ook het versturen vanuit Nederland naar China duurde onbegrijpelijk lang maar toen het uiteindelijk aankwam in China was er een redelijk goede e-mailwisseling. Het toestel werd weer “gerepareerd” naar mij opgestuurd. (gelukkig weer geen heffing hoeven te betalen) Inmiddels heb ik het 2 weken kunnen gebruiken. Geen problemen meer. Wel is het handig om af en toe te rebooten. Bluetooth had ik bijbesteld maar nog niet uitgeprobeerd. De camera maakt binnenshuis geen superfoto's maar het is winter en het is geen echte fotocamera. GPS is echt slecht (lockt nauwelijks op de satelieten) maar met een app ActiveGPS gaat het redelijk. Bij navigatie geeft hij niet accuraat de werkelijke snelheid aan, in Runkeeper zitten af en toe vreemde bochten in de afgelegde route. Batterij vind ik goed, gaat in ieder geval veel langer mee dan 2jaar oude SII batterij. Beeldscherm vind ik super. De telefoon is inmiddels ook via Nederland verkrijgbaar via kleine webwinkeltjes. Het toestel is al niet meer zo heel onbekend er zijn inmiddels ook assesoires (verschillende soorten hoesjes), onderdelen voor reparatie en losse accu's te koop. Na de domper van het terugsturen en het lange wachten ben ik er nu heel blij mee. Als je vragen hebt…. stel ze gerust.

6feet

6feet

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2015
  • 11:40

Ik ben mij afgelopen maanden enorm gaan verdiepen in de Chinese markt qua mobiele telefoons.
Heb sinds 6 maanden zelf een THL T100S (monkey king). Voor Mn moeder toen ook een THL W100S besteld. Hoewel er op beide telefoons enkele kleine irritaties zijn is er op de prijs/kwaliteitsverhouding niks af te doen. Het zijn over het algemeen prima telfoons met hier en daar uitschieters naar uitstekkend. De Cameras bv op de T100S (beide 13mp) zijn zeer goed.

Enige nadeel is vaak de levertijd. Op de tel. van mijn moeder zat 8 weken. Wel vooral door gezeur met douane nederland.

Laatste weken toch nieuwsgierig geworden naar de allernieuwste modellen en dus nu nog meer op de hoogte van wat er te koop is. Ook omdat mijn vriendin een eigen zaak heeft en daardoor haar voorkeur naar een dual sim gaat. Die zijn er op de chinese markt in overvloed.
Ik was al overtuigt van het merk THL dus daar de 5000 van besteld maar voor mijn vriendin de Lenovo Vibe X2 over laten komen.

…Nu mijn nieuwsgierigheid in toom houden en wachten….

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren