Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

burgkop

burgkop

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 19 november 2012
  • 22:02

Er zijn heel veel mensen die de app TomTom op een Android toestel hebben gezet.
Deze is gek genoeg (TomTom) een ven de weinige - denk de enige - die alleen voor grotere schermen geschikt is.
Op de Alcatel 995 werkt het perfect, maar op de Alcatel 918 met 3.2" scherm werkt het niet goed omdat resolutie te laag is.
Een gedeelte van getallen/tekst in beeld valt weg en hij is alleen rechtop te gebruiken.
In plaats dat ze dat nu ook voor kleinere toestellen maken, want TT blijft een van de betere Navigatiesystemen.

Is er geen techneut/knutselaar die zoiets zou kunnen aanpassen?

Bewerkt (24 april 2013 15:53)
burgkop

burgkop

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2013
  • 21:49

Inmiddels is er TomTom versie 1.1.1. Nu is het scherm zowaar wel volledig en de tekst onderin ook. Ik krijg alleen, in het vakje links, niet de snelheid te zien, blijft leeg. Is nu ook Horizontaal te gebruiken, alleen in mijn geval rijdt je dan de andere kant op volgens de pijl. Dan maar recht op, is voorlopig al een stuk beter. Van de week zat ik overigens toch een paar keer NAAST de route, dus niet op de weg waar ik volgens de rode lijn zou moeten zitten. Komt later wel weer goed, maar als je in onbekend gebied zit is dat toch even lastig. Wat is jullie ervaring? (mijn toestellen zijn -nog- niet geroot)

Bewerkt (21 mei 2013 13:40)
DubbelX

DubbelX

• Lid sinds 06 oktober 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2013
  • 10:31

Waarom zou root nodig zijn? Als de juiste locatie niet wordt weergeven, heeft het te maken dat er nog geen juiste lock met het ontvangen satelliet signaal is terwijl je al rijdt. Is het op beide toestellen dat de snelheid niet wordt weergeven? Al eens op WorldonNavigation.com rond gekeken?

burgkop

burgkop

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2013
  • 17:10

Rooten; om die irritante Apps te kunnen verwijderen, je kunt ze wel uitzetten, maar ze blijven in beeld. Ik wil graag zelf uitmaken welke ik erop heb staan. En het scheelt toch geheugen, wat bij de 918 al bitter weinig is, dus álles is meegenomen. Maar durf het eigenlijk nog niet zo aan. Op de 995 volledig beeld, dus met huidige snelheid. Het is overigens toch allemaal iets anders dan de gewone TomTom, minder instellingen, maar is goed bruikbaar.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren