Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

joeri015

joeri015

• Lid sinds 15 juni 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 11:48

Hallo,
Ik heb gister een vodafone smart 2 gekocht. Op de site van vodafone staat dat de mobiel 4gb intern geheugen heeft maar ik downloadde vandaag een paar apps en mijn intern geheugen was alweer vol. Mijn mobiel zij dat hij maar 172mb intern geheugen heeft. Betekent dit dat er een fout zit bij mijn mobiel of op de site van vodafone?

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
Luctor

Luctor

• Lid sinds 08 november 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 8 november 2012
  • 09:51

Hoi joeri015, ik heb precies hetzelfde, dus ook 172MB intern, en op de SD-kaart heb ik 2GB.

Bewerkt (24 april 2013 15:50)
Luctor

Luctor

• Lid sinds 08 november 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 18 december 2012
  • 09:51

Hoi joeri015

Afgelopen zaterdag heb ik mijn Vodafone Smart 2 laten rooten en er is meteen Link 2 SD opgezet.

Wat ik eingelijk wilde, is dat een gedeelte van mijn SD kaart zou worden gezien als een “verlengstuk” van mijn interne geheugen; de jongen door wie ik mijn toestel heb laten rooten zei dat dat niet mogelijk was omdat hij de juiste software niet kon vinden voor mijn toestel.

Hij zei dat hij wel een programma kon installeren om mijn app's naar mijn SD kaart te kunnen verplaatsen.
Ik heb hier mee ingestemd.

Hij heeft mijn toestel geroot, vervolgens mijn 2GB SD kaart vervangen door een 8GB, vervolgens heeft hij er een partitie op gemaakt (waarom weet ik niet), toen heeft hij Link 2 SD er op gezet, hij heeft me uitgelegd wat ik moest doen met die Link 2 SD, en voilà!

Het werkt als een speer!, zelfs mijn app “Vodafone Mobile Protect” kon ik meteen op de SD kaart zetten.

Ik ben dol gelukkig! en dacht meteen aan jouw bovenstaande posting.
Ik dacht, dat moet ik je echt vertellen.

Groetjes,
Luctor.

Bewerkt (24 april 2013 16:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren