Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 7 november 2010
  • 17:24

oOMorfieusOo;56149
Die Notion Ink Adam staat nu echt bovenaan mijn lijstje, maar houdt een 3G versie in dat er een simkaart slot in zit, of dat je dan gewoon altijd 3G hebt? Er staat namelijk bij de specificaties op de notion ink Adam site, dat er een simkaart slot in zit/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />
Met oog op het PixelQI scherm, dit houdt toch in dat je accu langer meegaat en dat je ook kunt zitten in de zon met weinig tot geen reflectie?
Hoop dat de Adam nog voor kerst in de winkels komt te liggen, dat ik hem niet hoef te bestellen. (Lekker voor op vakantie/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />)

@i_like_android: Ik moest wel even lachen om je invulling van een simkaart slot… :p Maja.. :p

Ehhh, altijd 3G? Dat kan nooit, omdat dat puur ligt aan de verbindings sterkte en waar je op dat moment bent (dacht ik). Klopt, nu is de vraag? Komt die simkaart slot alleen in de 3G versie (Wat me logisch lijkt) of in alle versie's. Want als je geen 3G hebt, dan heeft zo'n simkaart slot weinig zin (het signaal verloopt niet via Wifi :p).

Ja dat klopt, maar dat reflectie weet ik nog niet zo gauw. Ik denk niet dat het kan tippen aan een eReader waarbij het scherm puur gebouwd is voor het lezen van boeken. De adam heeft een combi scherm en ik neem aan dat het nooit zo goed kan omschakelen tussen LCD TFT (kleur) naar een eReader scherm. Maar, het zal vast beter gaan dan bij de iPad/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Reken daar maar niet op. Voor de kerst kan nog lukken, maar sowieso niet in de winkels. Wil je hem vroeg, dan zul je hem via internet moeten pre-orderen.

Bewerkt (7 november 2010 17:24)
oOMorfieusOo

oOMorfieusOo

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 7 november 2010
  • 18:24

Helaas, helaas.
Zou hem graag onder de kerstboom hebben, haha. Liefst heb ik dit soort aankopen gewoon via een winkel, dat je nog even kunt kijken. Vind het wel jammer dat je zoveel meer betaald voor mobiele netwerk. Ik denk dat ik dat PixelQI scherm er niet bij neem,
Lees toch nooit boeken.

Dat zal dan wel rond de 450 euro uitkomen. Ben trouwens ook wel benieuwd naar de Dell Inspirion duo. Mooi stukje techniek, ideaal voor gebruik op school (toetsenbord) en thuis(tablet)

Ben wel benieuwd hoeveel deze zal gaan kosten en wanneer deze uit gaat komen. (Coming soon..)

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Bewerkt (7 november 2010 18:24)
Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 7 november 2010
  • 18:46

oOMorfieusOo;56323
Helaas, helaas.
Zou hem graag onder de kerstboom hebben, haha. Liefst heb ik dit soort aankopen gewoon via een winkel, dat je nog even kunt kijken. Vind het wel jammer dat je zoveel meer betaald voor mobiele netwerk. Ik denk dat ik dat PixelQI scherm er niet bij neem,
Lees toch nooit boeken.

Dat zal dan wel rond de 450 euro uitkomen. Ben trouwens ook wel benieuwd naar de Dell Inspirion duo. Mooi stukje techniek, ideaal voor gebruik op school (toetsenbord) en thuis(tablet)

Ben wel benieuwd hoeveel deze zal gaan kosten en wanneer deze uit gaat komen. (Coming soon..)

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Tsja, ik eigenlijk ook niet echt (je kan niet terug stappen naar de winkel waar je hem gekocht hebt, als er iets mis mee is.. :p) Ja klopt, dan is hij iets duurder…
Volgens mij is het PixelQI scherm voor meer dingen handig dan alleen boeken (maarja, het is wat je belangrijker vind… Ik heb een Desire die kan tetheren.. Vind dat prima genoeg…/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Ja klopt, leuk ding. Maar ik heb toch het idee dat het net geen laptop en net geen tablet is. Het behaald waarschijnlijk niet de ervaring die een normale tablet wel bied (hij is dacht ik iets dikker, en weegt wat meer). En zal nooit de specs kunnen bieden die een normale laptop wel kan.

De prijs weet ik helaas ook niet… Als ik het weet, dan is het wel te vinden op Tabletworld.nl…

Bewerkt (7 november 2010 18:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren