Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rubske

rubske

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 22:11

Hallo,

Ik zag op merimobile.com een apad staan. Namelijk een Moonse E7001 met android. Hier een link: APAD E7001 Aluminium Version+APP Market+Free Case RED LED UNITS

Is dit een goed apparaat om gewoon wat te internetten, emailen en msnen op de bank?

Alvast bedankt,
Rubske

Bewerkt (1 november 2010 22:11)
Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 2 november 2010
  • 07:16

rubske;53576
Hallo,

Ik zag op merimobile.com een apad staan. Namelijk een Moonse E7001 met android. Hier een link: APAD E7001 Aluminium Version+APP Market+Free Case RED LED UNITS

Is dit een goed apparaat om gewoon wat te internetten, emailen en msnen op de bank?

Alvast bedankt,
Rubske

Naar mijn smaak te duur voor wat je er voor terug krijgt. Ik heb nu weinig tijd, maar er zijn wel goedkopere alternatieven/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (2 november 2010 07:16)
Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 2 november 2010
  • 08:13

Ik zou nog wachten met een tablet te kopen tot rond nieuwjaar. Dan zullen er pas tablets verschijnen. Deze vindt ik niet echt betrouwbaar.

Bewerkt (2 november 2010 08:13)
rubske

rubske

• Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 2 november 2010
  • 12:32

Leander;53649
Naar mijn smaak te duur voor wat je er voor terug krijgt. Ik heb nu weinig tijd, maar er zijn wel goedkopere alternatieven/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Zijn er goedkopere alternatieven? Zoals welke dan?

Bewerkt (2 november 2010 12:32)
Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 2 november 2010
  • 13:20

rubske;53721
Zijn er goedkopere alternatieven? Zoals welke dan?

Hmmm sorry, het was vroeg :p Ik dacht ponden te zien in plaats van dollars, dus nu wordt het iets moeilijker. Toch zal ik wel even wat opnoemen in die prijsklasse (veel tablets zullen een link hebben naar een artikel op Tabletworld.nl, dat komt omdat ik voor de tablets die ik ken ook geschreven heb/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />)

Advent Amico (140-150 euro)
Je zal denken, ja dat is weer 50 euro duurder. Maar geloof me, werkt waarschijnlijk stukken beter dan die jij wilt nemen. Ten eerste is het capacitieve scherm al een enorm pluspunt, want die van jou is resistief, wat niet echt lekker werkt met de interactie tussen jou vinger en het scherm van je tablet/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Advent Vega en Amico, budget en amusement's tablet in

Cherrypad (135 euro)
Het is geen iPad kloon, maar lijkt er wel veel op. Helaas resistief, wat toch wel een nadeel is. Helaas zijn er slechte ervaringen met het bedrijf zelf, dus bij deze moet je opletten.
Artikel: De CherryPad, een tablet met passie!

Maylong M-150 (Minder dan 100 euro)
Ook resistief scherm met een processor van 566MHz, valt een beetje tegen maar voor deze prijs kun je niet klagen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Maylong M-150: voor minder dan 100 euro een tablet?

Nationite Rocktab (97 euro)
Eigenlijk vergelijkbaar aan wat je nu wilt kiezen.
Nationite Rocktab 7 inch, een budget tablet?

Kijk je kan wel zo'n Aziatisch tablet nemen (dat neem ik aan), maar wil niet zeggen dat ze altijd goed zijn. Vaak is het nog wel leuk om updates te ontvangen en dat soort dingen, kleine kans dat je dat bij die tablets wel krijgt (Eken, RAmos,). Ik zelf zou dan voor de Advent Amico gaan, omdat die nog net een capacitief touchscreen heeft, dit zorgt voor een betere interactie tussen jou en je tablet (hij reageert beter op je aanrakingen).

Goedkopere tablets met Capacitief scherm zijn er niet, want zo'n scherm is gewoon weg het duurst van de hele tablet. Als je toch blijft bij een tablet rond de 100 euro. Dan zou ik het niet weten welke tablets interessant zijn. Ik richt mij voornamelijk op de tablets van 150 euro en duurder, al die Aziatische troep hoef ik niet (ja ik weet dat Apple zijn iPad laat produceren in China, maar dat is anders want Apple doet uitvoerig onderzoek etc..).

Voor de rest ligt het geheel aan je zelf! Wat ik je wel mee kan geven, ga opzoek naar review's/hands on van zo'n tablet. Vooral in zo'n goedkope klasse moet je uitkijken met wat je koopt, want je weet nooit wat je binnenhaalt.

Bewerkt (2 november 2010 13:20)
rubske

rubske

• Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 2 november 2010
  • 13:33

Leander;53740
Hmmm sorry, het was vroeg :p Ik dacht ponden te zien in plaats van dollars, dus nu wordt het iets moeilijker. Toch zal ik wel even wat opnoemen in die prijsklasse (veel tablets zullen een link hebben naar een artikel op Tabletworld.nl, dat komt omdat ik voor de tablets die ik ken ook geschreven heb/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />)

Advent Amico (140-150 euro)
Je zal denken, ja dat is weer 50 euro duurder. Maar geloof me, werkt waarschijnlijk stukken beter dan die jij wilt nemen. Ten eerste is het capacitieve scherm al een enorm pluspunt, want die van jou is resistief, wat niet echt lekker werkt met de interactie tussen jou vinger en het scherm van je tablet/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Advent Vega en Amico, budget en amusement's tablet in

Cherrypad (135 euro)
Het is geen iPad kloon, maar lijkt er wel veel op. Helaas resistief, wat toch wel een nadeel is. Helaas zijn er slechte ervaringen met het bedrijf zelf, dus bij deze moet je opletten.
Artikel: De CherryPad, een tablet met passie!

Maylong M-150 (Minder dan 100 euro)
Ook resistief scherm met een processor van 566MHz, valt een beetje tegen maar voor deze prijs kun je niet klagen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Maylong M-150: voor minder dan 100 euro een tablet?

Nationite Rocktab (97 euro)
Eigenlijk vergelijkbaar aan wat je nu wilt kiezen.
Nationite Rocktab 7 inch, een budget tablet?

Kijk je kan wel zo'n Aziatisch tablet nemen (dat neem ik aan), maar wil niet zeggen dat ze altijd goed zijn. Vaak is het nog wel leuk om updates te ontvangen en dat soort dingen, kleine kans dat je dat bij die tablets wel krijgt (Eken, RAmos,). Ik zelf zou dan voor de Advent Amico gaan, omdat die nog net een capacitief touchscreen heeft, dit zorgt voor een betere interactie tussen jou en je tablet (hij reageert beter op je aanrakingen).

Goedkopere tablets met Capacitief scherm zijn er niet, want zo'n scherm is gewoon weg het duurst van de hele tablet. Als je toch blijft bij een tablet rond de 100 euro. Dan zou ik het niet weten welke tablets interessant zijn. Ik richt mij voornamelijk op de tablets van 150 euro en duurder, al die Aziatische troep hoef ik niet (ja ik weet dat Apple zijn iPad laat produceren in China, maar dat is anders want Apple doet uitvoerig onderzoek etc..).

Voor de rest ligt het geheel aan je zelf! Wat ik je wel mee kan geven, ga opzoek naar review's/hands on van zo'n tablet. Vooral in zo'n goedkope klasse moet je uitkijken met wat je koopt, want je weet nooit wat je binnenhaalt.

Bedankt voor je toelichting. De bovenste van 150 euro waar kan ik die vertrouwd kopen?

Bewerkt (2 november 2010 13:33)
rubske

rubske

• Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 23:22

Weet iemand een vertrouwd adres waar ik een apad of iets dergelijks kan kopen. Wel eentje van goede kwaliteit en die beetje snel werkt.

Bedankt alvast.

Bewerkt (3 november 2010 23:22)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 4 november 2010
  • 17:08

rubske;54418
Weet iemand een vertrouwd adres waar ik een apad of iets dergelijks kan kopen. Wel eentje van goede kwaliteit en die beetje snel werkt.
Bedankt alvast.
Volgens mij zijn deze alleen te verkrijgen via het net (maar ik kan verkeerd zijn) .

Bewerkt (4 november 2010 17:08)
Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 17:11

Ik ga toch nog wachten tot er nieuwe tabs uitkomen, bijvoordeeld die van Creative.

Bewerkt (4 november 2010 17:11)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 4 november 2010
  • 17:13

Xeno;54791
Ik ga toch nog wachten tot er nieuwe tabs uitkomen, bijvoordeeld die van Creative.
Heb vandaag mijn Samsung tab binnengekregen. Kga deze eens vergelijken met mijn iPad./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (4 november 2010 17:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren