Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Lorelei_7

Lorelei_7

• Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2018
  • 17:37

Super bedankt voor het advies. Misschien dat ik inderdaad wel een keer dat ga uitzoeken, als ik er de tijd voor heb. En dan als ik mezelf nog meer heb ingelezen, durf ik misschien inderdaad een keer zelf iets aan een apparaat te veranderen. Maar voorlopig heb ik die tijd niet. En het lef ook niet. Dus als ik binnenkort een tablet koop, dan denk ik toch dat het er eentje wordt waar de Play Store al op zit.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2302
  • Reputatie 20
  • 22 oktober 2018
  • 21:32

QGizmobinkey, als je m'n oude berichten leest, dan weet je dat ik ook zeg dat een telefoon altijd weer tot leven te wekken is.

Maar dan heb ik het wel over bekende merken, waar genoeg van te krijgen is.
Exotische merken hebben dat een stuk minder, dat zie ik aan mijn Oukitel.

Btw: nu heb ik een mooie A8, mag ik hem niet rooten, want bedrijfstelefoon…. :-(

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6489
  • Reputatie 250
  • 22 oktober 2018
  • 21:50

QGizmobinkey, als je m'n oude berichten leest, dan weet je dat ik ook zeg dat een telefoon altijd weer tot leven te wekken is. Maar dan heb ik het wel over bekende merken, waar genoeg van te krijgen is. Exotische merken hebben dat een stuk minder, dat zie ik aan mijn Oukitel. Btw: nu heb ik een mooie A8, mag ik hem niet rooten, want bedrijfstelefoon…. :-(
Exotische merken zijn inderdaad ingewikkelder om stock te krijgen………maar ooit zijn wij ook zo begonnen met rooten/rom en alles wat daarbij komt kijken en is bij mij in het begin geregeld mis gegaan tot aan een brick toe die ik opzettelijk geprobeerd heb (zat echt geen leven meer in) om te kijken of ik hem nog goed kreeg…uiteindelijk wel gelukt na een hele dag pielen ;-)

Bewerkt (22 oktober 2018 21:51)
Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2302
  • Reputatie 20
  • 23 oktober 2018
  • 13:02

Jaaah, dat waren mooie tijden. Ik weet niet of dat nog steeds zo is ?

Is er nog steeds zat te krijgen ?
En is het rooten en zo nog makkelijjk ? Ik las dat het op een Nokia niet meer ging ?

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6489
  • Reputatie 250
  • 23 oktober 2018
  • 13:35

Jaaah, dat waren mooie tijden. Ik weet niet of dat nog steeds zo is ? Is er nog steeds zat te krijgen ? En is het rooten en zo nog makkelijjk ? Ik las dat het op een Nokia niet meer ging ?
het rooten was destijds wel een dingetje en je smartphone moeilijker te herstellen dan nu als het verkeerd ging en in mijn beleving werden er ook veel tweaks gemaakt door developers waar smartphone fabrikanten gretig gebruik van maakten.

en nokia laat nog steeds niet toe om de bootloader te unlocken,,,,,,de nokia 8 is daar een uitzondering op.
om een van deze reden is denk ik chainfire ook gestopt met het verder ontwikkelen van root programma's.

ik denk wel dat de huidige smartphone's aan het einde van hun kunnen zijn….hooguit sneller worden en dat  artificial intelligence meer een rol gaat spelen.

vooralsnog word mijn volgende smartphone geen nokia meer….

Bewerkt (23 oktober 2018 13:37)
Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4100
  • Reputatie 140
  • 23 oktober 2018
  • 18:42

een 6t dan?, 😂😂😂

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6489
  • Reputatie 250
  • 23 oktober 2018
  • 19:32

een 6t dan?, 😂😂😂 Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
misschien wel maar voorlopig moet ik het nog even doen met de nokia……..ik heb ook niet meer zo'n behoefte aan een andere telefoon, is allemaal op een laag pitje.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren