Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

  • OnePlus 7 Pro

  • Google Pixel 3a XL

  • Xiaomi Mi 9T

  • Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

theodejong

theodejong

  • Lid sinds 20 juni 2018
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #1
  • 20 juni 2018
  • 12:39

Elke keer als ik mijn V140D tablet opstart krijg ik de melding "KeyGuardTestActivity has stopped". Het enige dat ik dan kan doen is op OK drukken waarna het zelfde schermpje weer verschijnt. Harde Reset werkte niet. Toegegeven dat de
tablet van dubieuze Chinese makelij is… maar zolang hij het deed was het een aardig apparaat. Wat is wijsheid, anders dan "gooi in de prullenbak en koop een goed tablet"?

Timelord

Timelord

  • Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2302
  • Reputatie 20
  • #2
  • 20 juni 2018
  • 17:57

Probeer eens "fix permissions"

Het heeft in ieder geval iets met je lockscreen te maken.

Probeer anders eens je tablet te rooten, dan kun je de app verwijderen.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

theodejong

theodejong

  • Lid sinds 20 juni 2018
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #3
  • 20 juni 2018
  • 18:15

Dank voor je reactie! Het punt is dat ik maar één mogelijkheid zie om iets met de tablet te doen en dat is hem aan de computer te hangen en misschien vanaf daar het één en ander te installeren of te deleten. Zolang als het KeyGuardTestActivity has stopped scherm er is staat de boel eigenlijk vast…

Timelord

Timelord

  • Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2302
  • Reputatie 20
  • #4
  • 20 juni 2018
  • 18:23

Ik weet dat er een veilige modus is. Hoe of wat, geen idee, maar je zou er eens op kunnen googlen.
Of hier in het forum zoeken of misschien heeft een ander lid meer info.

Wat doe je na een fabrieksreset ?
Vul je wat in of wat ?

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

theodejong

theodejong

  • Lid sinds 20 juni 2018
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #5
  • 20 juni 2018
  • 21:10

Na de fabrieksreset komt meteen dezelfde melding na het opstarten. Ik krijg het ding met geen mogelijkheid in Safe Mode. Het is een V140D Venstar Allwinner….

Timelord

Timelord

  • Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2302
  • Reputatie 20
  • #6
  • 20 juni 2018
  • 21:22

Kijk hier eens:

https://forum.xda-developers.com/android/help/venstar-v140d-a33-tablet-how-to-rid-t3144620

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6489
  • Reputatie 250
  • #7
  • 20 juni 2018
  • 21:30

Na de fabrieksreset komt meteen dezelfde melding na het opstarten. Ik krijg het ding met geen mogelijkheid in Safe Mode. Het is een V140D Venstar Allwinner….
Als je een fabrieksreset gedaan hebt dan heeft safemode ook geen nut…. tenminste als je maar niet inlogt op je Google account (als dat lukt) en apps van derden daarmee terug zet die het probleem kunnen veroorzaken.

Als die melding meteen opduikt nadat je een reset gedaan en nog niets in het beginscherm ingevuld hebt dan ligt het probleem aan de standaard apps en instellingen van het android besturingssysteem.

Je kunt proberen om na de reset in recovery nogmaals een wipe cache partition en wipe Data factory reset the doen en na het opstarten nergens op in inloggen, d.w.z geen Google account of wat dan ook.

Verder zal ik nog eens zoeken of ik iets kan vinden over die fout.

gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6489
  • Reputatie 250
  • #8
  • 20 juni 2018
  • 21:37

Na een simpele zoekopdracht kwam ik dit tegen.


https://www.quora.com/How-can-I-can-fix-KeyGuard-Test-Activity-has-stopped-in-Android-4-4-4-InnJoo-INOTE-I-deleted-the-SystemUI-and-now-it-can-not-boot

theodejong

theodejong

  • Lid sinds 20 juni 2018
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #9
  • 20 juni 2018
  • 21:42

Ik had het ook al gevonden maar Titanium werkt alleen als het apparaat rooted is… Dat is deze dus niet.

gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6489
  • Reputatie 250
  • #10
  • 20 juni 2018
  • 21:43

En eh ja het een systeem app die je probleem veroorzaakt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren