Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MathieuBemmel

MathieuBemmel

• Lid sinds 29 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2015
  • 20:58

Ik heb sinds enige tijd de Chinese tablet Ainol 3G AX10.
Geen super kwaliteit, zeker niet vergelijkbaar met b.v. samsung tab, maar werkte bevredigend. vooral handig vanwege de ingebouwde dual sim sleuf.
Maar nu problemen: er verschijnt voortdurend een boodschap op het scherm "measure is gestopt" of "adobe air is gestopt" en tegelijkertijd blokkeren alle functies. Ik heb al een gereset naar de fabrieksinstellingen (een hele toer vanwege het chinees, maar uiteindelijk toch gelukt) maar de storing blijft en apparaat is nu in feite onbruikbaar geworden.
Wordt geleverd zonder handleiding zodat je ook niets kunt vinden over storingen en oplossingen. Verkoper kent het probleem niet.
Is iemand bekend met dit soort problemen of zou iemand mij een oplossing aan de hand kunnen doen?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 30 oktober 2015
  • 10:28

Topic verplaatst naar het Overige Androidtablets forum. Het 'Stel jezelf voor' forum is niet bedoeld voor vragen, maar om jezelf voor te stellen.

meestal zou een fabrieksreset dit moeten oplossen. Zo niet, dan zou men normaal de firmware opnieuw kunnen installeren, maar die is wellicht lastig te vinden voor jouw tablet.

Ainolnovo9

Ainolnovo9

• Lid sinds 15 november 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 november 2015
  • 22:07

Zelf heb ik een Ainol Novo 9 Spark II gekocht direct via Ainol. Gekocht inclusief extra garantie. Al snel kreeg ik problemen met de tablet, het bleef rebooten. Mails gestuurd naar Ainol maar je krijgt van Ainol totaal geen hulp, alleen maar geruststellende mailtjes dat er antwoord gaat komen op het probleem. Nooit dus. Na enkele weken lang zoeken en proberen kreeg ik het ding weer aan de praat.
De tablet is niet snel, is zwaar maar verder valt er goed mee te werken.
Helaas is de tablet gevallen en het glas is kapot geraakt. Gemaild naar Ainol en voor $75,- konden zij het repareren. Aangetekend verstuurd en het heeft maanden geduurd voordat Ainol het in ontvangst heeft genomen. De post kon het eenvoudigweg niet afleveren bij hun.
De tablet is nu al een half jaar onderweg en ik heb 'm nog niet terug. Tientallen mailtjes gestuurd naar Ainol, iedere keer zeggen ze 'Don't worry' en 'wait a few days' en andere smoesjes.
Mijn advies is, denk 10 keer na voordat je een product van Ainol koopt. Als er wat mee is kun je met niks op hun terug vallen.
Wat ik niet snap, zo'n bedrijf als Ainol, waarom sturen ze dan geen nieuwe naar mij. Hoe zij met een klant omgaan is schandalig!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren