Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2010
  • 16:37

Aangezien ik dit jaar, of volgend jaar, een Android Tablet wil gaan kopen. Zal ik voor jullie in dit topic (zo lang ik zin heb), bijhouden wat voor keuze er op de markt is qua Android Tablets. Dus wil jij een Android Tablet hebben? Houd dit topic dat goed in de gaten voor welke het beste bij jou past.

Geschiedenis topic:
15 augustus 15.50: Archos 5 internet tablet, Archos 7 Home Tablet, Archos 8 Home Tablet, Asus eee pad, LePad toegevoegd.
17 augustus 11.00: Vega tablet toegevoegd.
17 augustus 13.30: Samsung Galaxy Tablet toegevoegd.
19 augustus 18.00: Malata SMB-A1011, Viliv X10 toegevoegd.
19 augustus 20.15: WeTab toegevoegd.

Nog toe te voegen:
- Nvidia Tegra 2
- Cius van Cisco
- Motorola Stingray
- Toshiba Libretto
- Dell Streak
- Notion ink adam
- Google Chrome OS Tablet
- Toshiba Tablet
- Entourage eDGe
- Huawei S7

19 Augustus 17.25: Hmmmm wordt nog een hele rit al deze tabletten..

(Indien een tablet niet in Nederland komt, is er kans dat hij niet toegevoegd wordt)

Oordeel systeem:

Ik heb er een oordeel systeem aan toegevoegd, wat ik vind van het tablet zelf. Vinden jullie dat het een ander oordeel moet hebben, brand los!

Legenda:
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" /> = Heel
:p = Half
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />:p = Een oordeel van 4.5
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" /> = Een oordeel van 5 (het hoogst dat mogelijk is)

Archos 5 internet tablet

Met zijn 4,8 inch TFT LCD scherm vind ik dit maar een kleine tablet. Echter is dit tablet bedoeld voor internetten, en dat zal hij vast goed kunnen met een redelijke resolutie van 800x480. Het enorme voordeel aan deze tablet is dat je kan kiezen voor een versie tot wel 500 GB opslagruimte. Hier kun je dus enorm veel op opslaan zoals films, muziek, applicaties etc. Dit zal de prijs natuurlijk wel beïnvloeden.
Dit is natuurlijk lang niet alles wat je met deze “compacte” tablet kan. Dingen zoals Wifi en GPS zijn natuurlijk ook een must. Wat wel opmerkelijk is is dat er een ingebouwde microfoon in zit, hierdoor zou je dus ook via internet kunnen bellen. Wat de functionaliteit van deze telefoon sterk verbeterd.

Voordelen:
- Draait Android (helaas 1.6 Donut)
- Keuze tot grote HDD, tot 500 gb
- Ingebouwde microfoon
- Redelijk snelle processor: 800 MHz
- Redelijke batterijduur: 7 uur film of 22 uur muziek.

Nadelen:
- De toch respectievelijk kleine RAM geheugen: 256 MB
- Naar mijn idee te compact, waardoor het weinig extra's bied t.o.v. een redelijk nieuwe smartphone.
- Prijs is niet zeer goedkoop voor een tablet van 4.8 inch.

Prijs 160 GB: 299,-

Oordeel:/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />:p

Een goede tablet met helaas een redelijk klein scherm. Toch heb je voor een redelijke prijs toch een compacte tablet in je bezit!

Archos 7 Home Tablet

Voordat ik op dit tablet in ga wil ik je eerst even wijzen op een gebruikersreview hier op Androidworld: Gebruikersreview: Archos 7 Home Tablet | Androidworld. Scheelt je wat met een keuze te maken als je te lezen krijgt wat gebruikers met dit tablet ervaren.

Dit tablet vind ik heel veel lijken op de Archos 5 internet tablet. Het enige dat verschilt is de grootte van het scherm. Deze tablet bevat een 7 inch TFT LCD scherm met een resolutie van 800 x 480 pixels. Het draait op een Android 1.5 Application Framework, wat deze toch wel erg oud maakt (we zien liever Eclair, Froyo of Gingerbread). Net zoals de 5 inch versie bevat deze ook een microfoon en zelfs 2 ingebouwde speakers, wat natuurlijk een betere geluidskwaliteit geeft. Het nadeel is wel de kleine Flash geheugen van 2 tot 8 GB, echter is dit wel uitbreidbaar met een micro SDHC kaart.

Voordelen:
- Batterijduur van maar liefst 42 uur muziek of 7 uur film.
- Het 7 inch grote scherm is voor sommige toch beter dan een 9 of 10 inch scherm.

Nadelen:
- Redelijk trage processor: 600 MHz
- Het draait Android 1.5 (niet meer echt de moeite waard)
- Weinig opslag geheugen.

Prijs (2GB/8GB): 159,-/189,-

Oordeel:/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Voor een budget tablet is dit een geweldig tablet. Echter heeft het wel zijn beperkingen wat natuurlijk aan de prijs ook wel te zien is.

Archos 8 Home Tablet

Dit is eigenlijk het lelijke eendje in de familie. De mooie compactheid van de Archos 5 en 7 zijn hier achterwege gelaten. Ze hebben hier een 8 inch TFT LCD scherm mooi omlijst met een zwarte rand. Wat mij eerder doet denken aan een getweakte fotolijst. Voor de rest lijkt deze heel veel op de Archos 7 qua specs. Het bevat ook een 600 MHz processor, draait Android, zelfde resolutie, 2 ingebouwde speakers, microfoon en dezelfde accuduur. Alleen kun je hier 8 uren op film kijken in plaats van 7 uren. Doordat hij op een fotolijst lijkt, kun je hem dus ook prima gebruiken als digitale fotolijst. Echter vind ik dat toch echt iets te duur en is het zonde van alle mogelijkheden die Android bied op dit toestel.

Voordelen:
- Groter scherm: 8 inch

Nadelen:
- Uiterlijk valt tegen
- Is alleen in een 4GB uitvoering (wel uitbreidbaar met micro SDHC kaart)

Prijs: +- 150,-

Oordeel:/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />:p

Naar mijn idee het slechtste model van de Archos serie (die Android draaien) terwijl het wel een groter scherm heeft. Echter vind ik de lijst er omheen veel te veel loze ruimte en heb ik liever een scherm dat het hele apparaat vult (bijna dan). Maar misschien hebben anderen daar andere meningen over? Als we naar de prijs kijken, is het een leuk hebbedingetje. Maar daar blijft het ook bij.

Hmpf merk nu dat je maar maximaal 32 afbeeldingen mag per post (inclusief emoticons, dit beperkt mij dus wel weer heel erg maarja.)

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2010
  • 16:37

Asus eee pad

(is wel plaatje met Windows Compact 7 (dacht ik) maar het is al bekend dat ze toch overgaan op Android)

Jaaah! Dit is precies de Android Tablet dat ik en misschien wel veel meer mensen zoeken! Goedkoop (richtprijst waarschijnlijk 313 euro (onder 400 dollar), mooi groot scherm en tsja? Wat nog meer eigenlijk? Is weinig over bekend op dit moment. Alleen dat het waarschijnlijk gaat uitkomen in Maart 2011. Het enigste voordeel is dat Gingerbread dan al is uitgekomen, wat kan resulteren dat dit tablet op Gingerbread zal draaien! Waarschijnlijk doen ze dit omdat Gingerbread grotere resoluties ondersteund dan Froyo, dus geschikter voor tablets!

Voordelen:
- Tsja, mooi design?
- Gingerbread (Android 3.0)
- Goedkoop (als de prijs zo blijft)

Nadelen:
- Op dit moment geen

Prijs: Rond de 300-400 euro

Oordeel: (prognose)/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />:p

Een perfecte tablet zou je zeggen? Ik vind van wel, nadeel is alleen dat het nog een half jaar duurt voordat het uiteindelijk in de winkels ligt.

LePad

Het is niet duidelijk of dit tablet met Android naar Europa gaat komen. Dat hangt er vanaf hoe succesvol het is in China, als het daar succesvol is. Dan is er een grote kans dat dit tablet opschuift richting het westen. Zoals het nu staat wordt dit tablet eind 2010 verwacht. Het bevat 3G connectiviteit, Android, 1GHz Qualcomm Snapdragon processor en een 10 inch multi-touch display. De prijs is niet bekend. Of het Android 3.0 zal draaien is niet bekend, waarschijnlijk zal dat wel niet het geval zijn aangezien Gingerbread pas eind dit jaar uit komt. En dit tablet ook, zo snel kan je dat niet implementeren lijkt mij?

Voordelen:
- Groot scherm
- Snelle processor

Nadelen:
- Dat het in het begin enkel in China uitkomt.

Prijs: Niet bekend

Oordeel: (prognose)/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />:p

Het zelfde als de Asus eee pad, een perfecte tablet. Helaas is het wachtten op deze voordat deze naar Nederland komt of op de Asus eee pad ergens in maart volgend jaar.

Vega tablet

Voor de rest nog weinig over bekend alleen dat t-mobile deze gaat leveren.

Het persbericht van 9 november geeft aan dat het een goedkoop apparaat wordt, geschikt voor in en rondom huis. Op de CES in januari 2010 zal bekend worden gemaakt wat de prijs is en wanneer de Vega daadwerkelijk op de markt komt. De Vega wordt gemaakt in een 7,11 en 15 inch scherm met 3G, Bluetooth en WiFi. Ook zal er een accelerometer en een 1,3 MP camera in zitten. Om de tablet op te laden, wordt gebruik gemaakt van een magnetisch docking station.
Er zitten veel goede specificaties aan, maar ook een paar tegenvallers. Zo zal het 15 inch scherm een resolutie hebben van 1366 x 768 wat minder is dan de meeste notebooks. Het touchscreen is resisitive zoals oude mobiele telefoons dat hadden. Het zal dus niet handig zijn om op te werken en al zeker niet multi-touch zijn.

Ook de batterij laat te wensen over. De verwachting is dat deze een levensduur heeft van 4 uur wat redelijk kort is. Daarnaast is de lader/docking station erg groot wat weer niet handig is om in je laptoptas te stoppen. Het ingebouwde geheugen is slechts 512 MB.

De Vega wint dan misschien wel de race om de eerste te zijn maar ik verwacht niet dat ook de strijd om het beste product gewonnen wordt. Het design is echter wel verrassend en zal in vele huishoudens helemaal niet misstaan als fotolijst maar dan met een hele boel extra functies.

Geschreven en getipt door: kraakie

Voordelen:
- Camera, helaas wel 1,3 MP
- Groot scherm (kan ook nadeel zijn, maar dan moet je de 7.11 inch kopen of andere tablet)

Nadelen:
- Batterijduur
- Android 2.0 (waarom die?)
- Flash geheugen van 512 mb (is wel uitbreidbaar, maar blijft weinig)
- Geen multi-touch

Oordeel: (prognose)/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />:p

Als het echt zo zal zijn dat dit een goedkoop (budget) tablet wordt, dan is hij heel goed te gebruiken voor familie doeleinden (algemene kalender, fotolijst etc..) Echter is het voor actief gebruik niet echt een tablet om over te spreken. Er zijn/komen genoeg andere alternatieven die een langere batterijduur hebben, Android 3.0 gaan draaien, groter intern geheugen en wel multi-touch ondersteunen.

Prijs: Nog niet bekend.

Samsung Galaxy Tablet

Al een lange tijd zijn er geruchten over Samsung dat ze binnenkort een tablet op de markt zouden zetten: de Samsung Galaxy Tablet. Dit tablet moet onderdeel worden van de serie smartphones: Samsung Galaxy. Nu is er dus een lijst met specificatie's opgedoken in een firmware release. Ik zal ze even met jullie doornemen om te kijken of dit tablet wat te bieden heeft.

Het beelscherm is 7 inch groot, en heeft maar een resolutie van 480 x 800, wat dus tegenvalt. Verder is er wel een 3.1 MP camera toegevoegd achter op het tablet, het valt tegen, maar is beter dan niks. Maar er is meer! Dit tablet heeft ook een QVGA camera aan de voorzijde, wat je niet vaak ziet bij tablets. De processor heeft een kracht van 1GHz (of 1.2 GHz) en er is bluetooth, GPS en WIFI aanwezig. Het tablet zelf zal een opslagcapaciteit hebben van 16 gb.

Voordelen:
- De 2 camera's (aan de voor en achter zijde)
- Processor van 1GHz (of 1.2 GHz)
- Draait android 2.2

Nadelen:
- Lage resolutie

Oordeel: (prognose)/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Al met al een prima tablet. Het heeft zo zijn beperkingen maar aangezien hij ongeveer (schatting) 200 euro gaat kosten, is dat een prima prijs voor al deze features.

Prijs: (schatting) 200,-

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2010
  • 16:38

En dan zijn we alweer aangekomen bij mijn gereserveerd bericht. Het vorige bericht overschreed ik weer de 25 afbeeldingen xD Misschien moet ik mijn oordeel systeem maar weghalen of vervangen door normale tekens :p

Malata SMB-A1011

De Malata SMB-A1011 (geweldige naam voor een tablet) bevat een 1GHz ARM Cortex A9-processor gecombineerd met een nVidia Tegra 2 Grafische processor. Het tablet heeft een 10,1 inch capacitieve touchscreen display met een resolutie van 1024 x 600 pixels. Het is uitgerust met een 2GB RAM Geheugen, 32 GB Flash geheugen, een Micro-SD kaartslot voor extra opslagcapactieit, mini-USB, mini HDMI aansluiting, audio in / out (altijd handig), stereo speakers, Wifi, en een 3500mAh lithium-polymeer batterij. De Malata SMB-A1011 draait met Android 2.1. Wat weer een heel groot voordeel is aan dit tablet.

Voordelen:
- Snelle processor + nVidia Tegra 2.
- Groot scherm, maar wordt naarmate er meer tabletten op de markt komen niet echt meer orgineel.
- Groot RAM geheugen en een redelijke opslagcapaciteit.

Nadelen:
- Op dit moment zie ik weinig nadelen? Zie jij die wel? Reageer dan even in dit topic?

Oordeel: (prognose)/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Een goede en krachtige tablet met weinig nadelen. Echter is het niet verstandig om deze op dit moment gaat kopen, tenzij je niet kunt wachten. Aangezien Android 3.0 er binnenkort aankomt, is het handiger om een tablet te kopen met Android 3.0. Daardoor zal de prijs van dit tablet wel zakken en zou je hem alsnog kunnen kopen.

Prijs: Nog niet bekend

Viliv X10

Viliv is een koreaans bedrijf dat diverse soorten Pocket-PC's produceren. Nu heeft Viliv op Computex een nieuw Android Tablet aangekondigd, de Viliv X10. De Viliv X10 heeft een CPU die gebaseerd is op de Samsung 1GHz cortex A8. Het heeft een 10.1 inch Capacative Touch WXVGA scherm met een resolutie van 1366 * 768 pixels. Verder bevat de Viliv X10 Wifi, 3G connectiviteit, HDMI output, SD/SDHC slot en Infrarood waardoor hij ook te gebruiken is als afstandsbediening! Zeer handig dus!
De Viliv X10 draaide Android 2.1 op computex, maar er wordt verwacht dat voor de lancering van het tablet Android 2.2 inbegrepen zit. Ben benieuwd hoe ze dan zo'n grote resolutie behalen? De batterij zou ongeveer 10 uur mee kunnen gaan, dat is dus heel netjes voor een tablet. Een nadeel zal wel de prijs zijn, hij gaat waarschijnlijk voor iets minder dan 500 dollar over de toonbank. In Europa zal dat wel rond de 500 euro liggen? De verwachting zal zijn dat hij in het 4de kwartaal van dit jaar gelanceerd zal worden in twee versies: 16GB of 32GB.

Voordelen:
- Zeer grote resolutie
- Lange batterijduur

Nadelen:
- Best duur voor zo'n tablet.

Oordeel: (prognose)/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />:p

Prima tablet, maar door de grote concurrentie die er aan zit te komen. Is dit tablet relatief gezien duur. De vraag zal zijn of hij echt voor 500 dollar over de toonbank gaat. Naast de prijs is het een redelijk standaard tablet, op de infrarood en de grote resolutie na dan.

Prijs: Schatting is rond 500 dollar (euro niet bekend)

WeTab

Alleen als je al kijkt naar het design wil je dit tablet al hebben (dat is bij mij zo tenminste). Zoals je ziet heeft het een zeer strak design met aardige specificaties. Zo heeft de WeTab (was vroeger bekend onder de WePad) een 11.7 inch scherm met een resolutie van 1366 x 768 pixels, wat dus aardig groot is. De processor is ook niet echt iets om stil te houden, het bevat namelijk een 1.66 GHz Intel Atom N-450 Pineview-M processor! Natuurlijk heeft het ook zijn standaard dingetjes zoals een camera van 1.3MP, 2 USB poorten, kaart lezer, audio output, SIM kaart slot, Wifi, 3G, Bluetooth 2.1, microfoon. Ook ondersteund het Flash, Java en Adobe AIR. De batterij kan een redelijke 6 uur mee, waardoor je toch een mooie film kunt kijken, wat gamen en internetten op je tablet voordat hij het begeeft. Verder heeft de WeTab 3G zelfs een GPS ingebouwd. Een must have tablet?? Ik denk van wel! Is trouwens uitgerust met Android.

Dit tablet is in twee versies te verkrijgen: WeTab 16GB (449 euro) en een 32GB WeTab 3G met 1080p video (569 euro)

Voordelen:
- Enorm scherm, heeft zijn voordelen en nadelen.
- Zeer snelle processor
- Alles kunner?

Nadelen:
- Duur maar je krijgt waar voor je geld.

Oordeel:/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />:p

Als dit geen iPad killer is? In mijn ogen voldoet hij overal aan, en komt nergens tekort. Het enigste wat je tegen kan houden is de prijs. Koop je een snellere en betere tablet voor een redelijk dure prijs? Of koop je toch liever een wat langzamere maar duidelijk goedkopere tablet? Ga je voor het eerste? Dan zal dit tablet waarschijnlijk goed genoeg voor jou zijn!

Prijs: WeTab 16GB (449 euro) en een 32GB WeTab 3G met 1080p video (569 euro)

Nou dit was het tot nu toe? Heb je tips of tabletten? Meld het gerust in dit topic en ik zal hem er bij voegen.

Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2010
  • 12:21

Mooi topic Leanderga het zeker volgen.

Als je op den duur iets geregeld moet hebben stuur je maar een pm in de richting van de mods!

Ga zo door.

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2010
  • 13:01

Leuk overzicht zo.

Ik ben erg benieuwd naar de Asus maar eigenlijk heb ik het liefst een 5“ tablet. Ik ben dan ook nogal geïnteresseerd in de Dell Streak.
Ik heb zelf een Archos 5 IT en qua formaat vind ik die echt fraai. Ik wil een tablet ook het liefst kunnen gebruiken als een e-reader. 10” vind ik dan toch weer veel te groot. Daarnaast wil ik soepel kunnen internetten en daarvoor is dan een hoge resolutie nodig. Eigenlijk alles wat de Archos heeft. Helaas heeft die een sub-par touchscreen, imho.

Groeten…

wolleges

wolleges

• Lid sinds 23 augustus 2009
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2010
  • 16:48

erg interessantdit topic is wel een sticky waard (hint hint)

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 16 augustus 2010
  • 18:40

wolleges;34196
erg interessant/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> dit topic is wel een sticky waard (hint hint/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />)
Is bij deze gebeurt en zal zo blijven .

ClaudiaBliss

ClaudiaBliss

• Lid sinds 24 januari 2010
  • Berichten 458
  • Reputatie 0
  • AdminAdmin
  • 16 augustus 2010
  • 19:03

Leuk initiatief en is wel een tweet vanaf @androidworld waard.

Sent from my Nexus One using Tapatalk

Android World Domination

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2010
  • 21:14

Bedankt allemaalIk zal proberen dit zo update-to-date mogelijk te houden (tenzij er in eens 50 tablets op de markt komen)

Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2010
  • 08:27

De EEE pad van Asus is wel een hele mooie.
Nu maar hopen dat hij ook echt met Android uitkomt en niet het onstabiele Windows :cry:

Bewerkt (22 april 2013 12:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren