Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sinker

Sinker

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2012
  • 23:47

Hallo iedereen,

ik ben op het moment op zoek naar een nieuwe tablet. Het liefst geen dure en 7", maar ik moet er natuurlijk wel van alles mee kunnen doen.
Zo kwam ik met mijn zoektocht op een (voor mij onbekend) merk.
Allview Alldro Speed.
Allview Alldro Speed Zwart - Multi-Gadget.nl, Ik wist 't wel!
Ik ben niet echt bekend met dit soort dingen, maar dit leek me wel een mooi dingetje..
Maar is dat ook zo?

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Bewerkt (24 april 2013 14:55)
Arnoldpula

Arnoldpula

• Lid sinds 29 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2012
  • 22:10

Goedenavond,

Toevallig keek ik op dit forum en zag de allview alldro speed langskomen. Sinds een week ben ik in het bezig van deze
tablet en kan vertellen er heel erg tevreden mee te zijn! Dit is mijn eerste tablet en bevalt gewoon erg goed. Er zit Android 4.0 en is erg snel. Dit geloofde ik allemaal wel. Ik was eerst bang voor het beeldscherm, maar dit viel mij zeker niet tegen! De touchscreen werkt gewoon heel erg goed. Daarnaast valt erg op dat ie erg dun is en hij zit lekker in de hand.
Op multi-gadget ben ik erg goed geholpen. De levertijd zou in eerste instantie een week zijn, maar hij kwam na 3 dagen al binnen.
Tot nu toe erg blij met de tablet en hij is boven verwachting dus echt een aanrader en zal deze zeker overwegen ook aangezien de prijs!

Bewerkt (24 april 2013 14:55)
Sinker

Sinker

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2012
  • 20:06

Oke, bedankt voor tenminste 1 mening. Ik denk dat ik hem maar ga kopen en dan vertel ik daarna ook wel hoe het ermee zit! Jammer alleen dat ze de witte nog niet hebben, maar er werd mij verteld dat die binnen een paar week ook te koop is.
Jullie horen nog van mij!

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
Sinker

Sinker

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2012
  • 15:52

Nou, zoals beloofd zal ik even wat over de tablet zeggen.

De levering en de service waren ten eerste gewoon goed. Geen problemen gehad en op al mijn vragen kreeg ik een antwoord.

De tablet zelf vind ik hartstikke leuk. Hij is snel, en werkt gewoon goed. Voor 150 euro vind ik het echt een koopje!
Touchscreen werkt perfect ook met het typen. Films kijken in full hd op m'n tv dat gaat ook zonder problemen, en zonder schokken of iets dergelijks.
Voor de rest doet ie wat ie moet doen voor 150 euro.
Zeker een aanrader voor mensen die nog een tablet voor een goedkoop prijsje zoeken!!!!

Als mensen vragen hebben help ik ze graag! Ben er echt heel blij mee!

Bewerkt (24 april 2013 14:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren