Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Karo

Karo

• Lid sinds 18 augustus 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 28 november 2011
  • 20:07

ik heb hier een tablet,met android 2.2 en die krijg ik niet verbonden met de wifi. het wachtwoord is juist,dat is vanzelfsprekend nagekeken. ik denk dan ook dat het aan de experiabox ligt,maar ik weet eigenlijk niet precies wat ik moet doen.

op het tablet krijg ik de melding dat hij het juiste wachtwoord niet accepteert ,dus geen verbinding maakt.

heeft iemand misschien tips voor mij? en als er meer info nodig is,dan zeg het maar.

Bewerkt (24 april 2013 13:46)
Karo

Karo

• Lid sinds 18 augustus 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 november 2011
  • 18:38

Heeft niemand hier een tip? Ik weet dat de omschrijving summier is,maar ik heb zelf geen idee waarom ie het wachtwoord niet accepteerd,vandaar ik ook niet meer kan uitleggen. Wist ik het maar….:-(Ondertussen ligt hier het tablet werkeloos,want zo heb je er niets aan……:-(Hoop echt op tips!

Bewerkt (24 april 2013 13:46)
HvM

HvM

• Lid sinds 04 augustus 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 30 november 2011
  • 10:16

Schakel je wachtwoord eens tijdelijk uit, misschien werkt het dan.

Bewerkt (24 april 2013 13:47)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 30 november 2011
  • 16:56

Android 2.x wil nog wel eens een extra spatie achter je wachtwoord plakken als je het ingeeft. Controleer eens of hij dat niet toevallig bij jou ook doet.

Groeten…

Bewerkt (24 april 2013 13:47)
Retailheaven

Retailheaven

• Lid sinds 04 december 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 december 2011
  • 02:39

Er zijn veel problemen met ePads en Wifi:

Doe eens een reset van je modem en je router
Gooi je info in instelling van Wifi eens weg en maak nieuw aan, zet het WW op lezen (dus dat je ziet wat je intikt) en laat opnieuw contact maken
Helpt het niet?
Zet op je router de beveiliging eens uit, dus zet het open! Eens zien of het aan de beveiliging ligt!
Zit je toevallig in een buurt met heel veel gebruikers van Routers?
Zet op je router het kanaal eens op bijvoorbeeld 4 of 6 of 9 of 13, in ieder geval WEG van kanaal 11, tien tegen 1 dat je net als velen een router kochten of kregen die gewoon standaard is aangezet en niet is “getweakt” vrijwel alle routers in Nederland staan standaard op kanaal 11, dus met zijn alleen op 1 kanaal en hoemeer er zijn op dat ene kanaal des te slechter je verbinding.
Een prima hulpmiddel is oa het Ap, de Wifi Analyzer!

Bewerkt (24 april 2013 13:49)
fredman

fredman

• Lid sinds 26 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 december 2011
  • 14:53

Toch niet toevallig een Yarvik tablet? Wij hebben 2 van die dingen rondslingeren, echter na 4 mnd gewoon een drama. WiFi zit telkens te scannen en contact te maken ondanks dat we 3 mtr van de router zitten. Met een netbook kunnen we gewoon 40 mtr de tuin in. Ondanks regelmatig email verkeer naar Yarvik/Sweex en de nodige telefoontjes nog steeds geen oplossing. Mischien dat er iemand op dit forum een oplossing heeft?

Bewerkt (24 april 2013 13:56)
elske64

elske64

• Lid sinds 25 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2012
  • 12:54

ik heb voor mijn kinderen een tomtec tablet gekocht,maar ook hun komen niet op de wifi,inmiddels na drie omruilingen nog niet,de eerste deden het wel toen ging er eentje mis geen wifi meer de andere bleeft het enigzins doen.maar daar was weer iets anders mee aan de hand dus terug gebracht nieuwe gehad,,dus weer aan de wifi gekoppelt eentje deed het 1 a2 dagen en de andere helemaal niet,vanalles uitgezocht maar helaas….wie weet iets toevallig….het gaat om een anroid 2.3 van tomtec

Bewerkt (24 april 2013 14:07)
marjolijn_hund

marjolijn_hund

• Lid sinds 27 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 23:49

ik krijg mijn tomtec niet aan de praat met Wifi. ik heb geprobeerd mijn pop3 instelling voor email in te stellen maar het lukt niet
heeft iemand een tip of bij wie is het gelukt en hoe heb je het gedaan

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
multirobbert

multirobbert

• Lid sinds 17 juni 2011
  • Berichten 84
  • Reputatie 10
  • 29 januari 2012
  • 15:10

elske64;262606
ik heb voor mijn kinderen een tomtec tablet gekocht,maar ook hun komen niet op de wifi,inmiddels na drie omruilingen nog niet,de eerste deden het wel toen ging er eentje mis geen wifi meer de andere bleeft het enigzins doen.maar daar was weer iets anders mee aan de hand dus terug gebracht nieuwe gehad,,dus weer aan de wifi gekoppelt eentje deed het 1 a2 dagen en de andere helemaal niet,vanalles uitgezocht maar helaas….wie weet iets toevallig….het gaat om een anroid 2.3 van tomtec
Als ik eerlijk moet zijn raad ik tomtec tablets af. ik heb er ook een gehad en na een maand was hij kapot. Het scherm deed het niet meer. Later had ik een andere tablet gekocht. Dat was een Qware 7" PRO3. Die heb ik nog steeds en hij bevalt me heel erg goed. Het Wifi werkt uitstekend. De router zit beneden in de woonkamer en boven op mijn slaapkamer heb ik nog steed 3/5 streepjes. Heel erg goed dus, en ook nog voor dezelfde prijs!! (te koop bij intertoys)

Bewerkt (24 april 2013 14:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren