Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pascal08

pascal08

• Lid sinds 06 maart 2011
  • Berichten 152
  • Reputatie 0
  • 12 november 2011
  • 19:55

Hallo allemaal,

Twee dagen geleden heeft een kennis van mij een QWare Tablet gekocht bij de Intertoys. De tablet draait op android 2.2. Nu heb ik voor deze kennis een gmail account aangemaakt, zodat ie de market kan gebruiken.

We hebben eerst geprobeerd om Angry Birds te downloaden en toen kregen we de melding: “dit apparaat is niet compatibel met dit item” o.i.d. Met bijna alle andere apps in de market kregen we deze melding. Het gekke is dat de market ook erg ‘leeg’ is. Bekende apps zijn niet te vinden.

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, o.a de taal veranderen naar Engels. Ook heb ik de filtering van apps op: ‘alles toestaan’ gezet, maar nog steeds is het probleem niet opgelost. De market versie is 3.3.11.

Heeft iemand een idee hoe we alle apps zichtbaar kunnen maken en we ze kunnen downloaden en installeren?

Alvast bedankt,

Pascal

Bewerkt (12 november 2011 19:55)
spruitjeszijnvies

spruitjeszijnvies

• Lid sinds 22 januari 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 15 november 2011
  • 21:00

mss heb je hier wat aan, laatste gedeelte
"
Het installeren van de applicaties op je Android tablet is simpel. Doorloop de volgende stappen:

• Zorg dat de .apk-file op je Android tablet staat. Soms gebeurt dat direct, bijvoorbeeld door het direct downloaden van websites op je Android tablet. Ook kun je de .apk-file eerst downloaden op een andere computer en later kopiëren op je tablet, bijvoorbeeld door aansluiting met een USB-kabel.
  • Open de .apk-file. Dit kun je bijvoorbeeld doen door de Astro File Manager applicatie te gebruiken. Deze applicatie herkent de .apk meteen en zal je vragen of deze app geïnstalleerd moet worden. Volg de stappen om installatie te voltooien.
  • Als je de applicatie in de goede map installeert zal de app meteen te zien zijn in het overzicht van al je applicaties.
Weet je andere methoden, heb je andere alternatieve app stores, of links naar populaire apps (download link), laat het weten in de comments!"

komt uit:
Applicaties installeren op een Android tablet zonder Android Market | TabletGuide.nl

ik volg al een tijdje een interessante discussie:
Qware 7 inch Pro2 tablet - Google Android Tablets - GoT

het wordt een sinterklaaskadootje voor de kids, ga in ieder geval de pro3 morgen kopen bij intertoys, ik kom deze problemen die jij hebt niet tegen bij de 7" versies, die draaien op 2.3

Bewerkt (15 november 2011 21:00)
treeonname

treeonname

• Lid sinds 12 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 december 2011
  • 17:12

Hei, I just wander if there is some other problem with its device, have you got other knowledge about it?

And Do you know its office calling number, I want to call them to ask about some business.

Best RGS

richard

Bewerkt (24 april 2013 13:51)
ehaaijer

ehaaijer

• Lid sinds 23 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 31 december 2011
  • 00:38

Ik had het zelfde probleem. Heb hem gisteren omgeruild na lang aandringen voorde qware 3 pro. Nu voor 200 euro.perfect snel ding. Ook market geen problemen meer.

Bewerkt (24 april 2013 13:58)
multirobbert

multirobbert

• Lid sinds 17 juni 2011
  • Berichten 84
  • Reputatie 10
  • 31 december 2011
  • 11:10

de Qware PRO3 is er ook als 7" versie voor €99,99! zeker een koopje!

Bewerkt (24 april 2013 13:58)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren