Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Agnes74v

Agnes74v

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2011
  • 16:44

Sorry, tijdje afwezig geweest…..Niet via paypal betaalt…. Ze reageren momenteel ook niet op mijn mailtjes…. Laat het een tip zijn voor iedereen; koop niet bij ahappydeal.com…. Ik wacht nog even af en dan ga ik hun forum bevuilen…..

groet, agnes

Bewerkt (6 oktober 2011 16:44)
Agnes74v

Agnes74v

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 18 november 2011
  • 14:10

Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar sinds een paar dagen hebben we de tablets eindelijk in huis! En nu gelukkig wel twee die het doen! Helemaal blij dus! Nu maar eens uitvogelen hoe ik wat boeken kan downloaden!

groet,
agnes

Bewerkt (18 november 2011 14:10)
Hankey

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 18 november 2011
  • 15:35

Nou blij te horen Agnes..
zo zie je maar weer..
Wat in het vat zit verzuurd niet…
Veel plezier en uiteraard succes.

we zijn hier voor je mocht je problemen ondervinden..

Bewerkt (18 november 2011 15:35)
Agnes74v

Agnes74v

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 20 november 2011
  • 22:34

Dank je wel Hankey! Vind wel dat de batterij erg snel leeg is, maar zoveel zal ik em niet “on the road” gebruiken, dat is dus niet een hele grote ramp. Eentje nu dus een paar dagen af en toe gebruikt, het opladen lukt wederom niet tot de volle 100%…..Loopt nu tot 88%…..pfffff….ik laat het maar zo. Wanneer ik ergens tegenaan loop, weet ik jullie te vinden hoor!

Nogmaals dank,

groet,
agnes

Bewerkt (20 november 2011 22:34)
andro-emma

andro-emma

• Lid sinds 21 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 november 2011
  • 10:39

Hoi Agnes en de rest,

ik ben ook van plan een android uit China te halen. Van ahappydeal.com heb ik nog niks gehoord eerder. Maar voor deze website heeft mijn broer een kortingscode ontvangen: Android Tablets en Netbooks en zo te zien hebben ze gratis verzending op dit moment.

Weet iemand wat hier goed van is of wat het model was wat Agnes gekocht heeft? Ik ben niet zo technisch helaas.

Ik hoor het wel. Alvast bedankt.

Bewerkt (21 november 2011 10:39)
Retailheaven

Retailheaven

• Lid sinds 04 december 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 december 2011
  • 02:33

Het probleem is 4 tot misschien wel meer ledig:

1. per post raakt echt zoek daar, vooral als er een afwijking is in het adres….
2. als het tegen zit wordt het onderschept door de douane, ja ook post, en ben je je padje gewoon kwijt
3. als het door de douane komt maar een simpele postbeambte begrijpt wat er in kan zitten OOK.
4. Chinezen graag verkopen, maar als ze service moeten gaan geven, ze niet thuis geven, de meesten, een enkeling is wel betrouwbaar maar dat ligt aan de eigen mentaliteit en karakter en aan hoe je je relatie hebt opgebouwd. Heel vaak is je contactpersoon wel van goede wil maar de eigenaar of directeur dus niet en geeft gewoon opdrachten aan hun personeel om niet te reageren

Het advies is om als je iets leuks ziet een tussenpersoon vindt die voor jou wil bemiddelen….

Bewerkt (24 april 2013 13:49)
elianmars

elianmars

• Lid sinds 24 december 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 24 december 2011
  • 12:44

Ik heb ook getwijfeld om in China twee tablets te bestellen, maar heb ze toch maar in Nederland gekocht. Het kost wel iets meer, maar als er onverhoopt iets mee is, kan ik er gewoon mee terug naar de verkoper.
Eerst een tablet met resistief scherm gekocht. Beviel voor geen meter. Die kon ik terug geven en heb het omgeruild voor een tablet met capacitief scherm, die veel beter bevalt.
Dat lijkt me allemaal niet zo makkelijk te gaan, als je het spul zelf uit China haalt.

Bewerkt (24 april 2013 13:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren