Ik meende dat ik toen eens geinformeerd had en dat het toen rond de €45 was.. Handtekening verplicht en volgens mij ook een douane formulier..
bij postnl.nl
Wat kost het versturen van een Aangetekend Pakket?
Tarieven
t/m
0 - 2 kg
2 - 5 kg
2 - 5 kg
10 - 20 kg
20 - 30 kg
Retourservice Uitklaring
Wereld
€ 25,60
€ 35,60
€ 59,60
€ 106,60
Geen aanbod
gratis incl.
Ok, dank. Nu hebben ze het ook over: “use flat rate shipping”. Wat betekent dit?
groet,
agnes
Flat rate= het zelfde voor iedereen.. maak niet uit hoe zwaar of hoe ver
hoi Hankey,
Ben echt nieuw in dit wereldje van retourneren…… Dus wanneer ik naar het postkantoor ga, en ik zeg dat het “flat rate” verzonden moet worden, snappen zij het? En de kosten zijn dan 35,-? Sorry hoor…..hoop dat je nog een keertje me wil beantwoorden… ;-)
agnes
Agnes74v;210625
hoi Hankey,
Ben echt nieuw in dit wereldje van retourneren…… Dus wanneer ik naar het postkantoor ga, en ik zeg dat het “flat rate” verzonden moet worden, snappen zij het? En de kosten zijn dan 35,-? Sorry hoor…..hoop dat je nog een keertje me wil beantwoorden… ;-)
agnes
Hoi,
Het pakketje is onderweg! kosten waren 35.60, verzekerd tot 500.- met track&trace.
Zal wel goedkomen ;-)
Bedankt voor je hulp!
groet,
agnes
hoi Hankey e.a.,
Tablets zijn sinds 8 sept in China. Op 11 en 12 sep aangeboden bij het bedrijf, maar door vakantie oid konden ze niet worden afgeleverd. Sindsdien heb ik meerdere keren contact met ze gehad……tablets nog niet binnen. Na geinformeerd te hebben bij postnl blijkt dat ze in principe een briefje ontvangen hebben, dat de tablets ergens af te halen zijn. Dit doen ze blijkbaar niet…..Zeggen maar dat ik geduld moet hebben, en dat het goed komt….. Begin het een beetje zat te worden…. Iemand nog een tip?
groet,
agnes
verbaasd mij dat het überhaupt aangekomen is.
mij is verteld als je wat terug stuurt dat het in niemandsland aankomt, en het pakketje gewoon maar ergens rond zweeft in china.
ik heb het zelf ook mee gemaakt omdat me usb stick niet echt was, paypal zegt je te beschermen maar jammer genoeg is dat niet waar…
toen mijn pakketje niet meer trackable was wouden ze me niet meer helpen en heb het geld nooit terug gezien.
helaas is dit niet een tip maar ik zou zeggen als je met paypal betaald hebt dat je paypal belt.
succes er iig mee
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Ik ga een tablet retourneren naar China (tablet gekocht via ahappydeal.com).
Wat zijn de kosten hiervan?
agnes