Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Monique111

Monique111

• Lid sinds 13 maart 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2012
  • 23:58

Ook ik heb een tablet 10 inch tomtec van BS; deze werkte niet want het netwerk kon het apparaat niet vinden. Ik heb deze geretourneerd en een nieuwe toegestuurd gekregen. Mijn tomtec (tenminste hij is eigenlijk van mijn dochter) werkt nu. Waar ik mee zit is het volgende. De tablet draait op Androïd besturingssysteem. Nu wil ik een app downloaden maar dan krijg ik een melding dat er geen apparaten verbonden zijn?? Heb 2 gmail accounts aangemaakt maar ik kan de apps niet downloaden. Ook google play geeft problemen. Ditzelfde heb ik met mijn Samsung Galaxy mobiel. Ook hier kan ik niet bij de apps want er zijn geen apparaten verbonden?? Ik snap dit niet …………

Bewerkt (24 april 2013 14:23)
Ingrid10

Ingrid10

• Lid sinds 14 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 december 2012
  • 13:07

Mijn vraag is de volgende. Je hoort toch ook zonder oordopjes geluid van je tablet te horen? Ik heb mijn Tom-Tec ultimate10 via Bart Smit gekocht en al 2 keer een andere gekregen, omdat de tablet niet oplaadde. Nu heb ik alleen geluid via mijn oordopjes.

Bewerkt (24 april 2013 16:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren