Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mariska75

mariska75

• Lid sinds 31 mei 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2011
  • 23:21

Hoi hoi,

Ik heb al veel topics gelezen maar ze gan allemaal over de 7 inch. Ik heb vandaag een 10 inch besteld, maar ben nu een beetje aan het twijfelen of ik wel een goede keus heb gemaakt.:cry:

Ik zou graag reakties krijgen van mensen die ervaring hebben met deze 10 inch van bart smit.

En natuurlijk zijn tips en tricks van harte welkom…:p

Dit is mn eerste tablet. In eerst in stantie voor mn dochtertje van 6, maar natuurlijk is mama ook heel nieuwsgierig wat je er allemaal mee kan……

Alvast bedankt!!!

grtjs Mariska

Bewerkt (31 mei 2011 23:21)
mariska75

mariska75

• Lid sinds 31 mei 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2011
  • 22:47

Nou daar ben ik weer. Ik heb inmiddels een nieuwe topic aangemaakt, want ik zit dus al met een probleem, en denk er hard over om m maandag terug te gaan sturen. Ik heb even een verbinding gehad met internet. Deze was ineens verdwenen, en nu kan ie niet scannen naar netwerken. Is er nu niemand die ook een 10 inch gekocht heeft, of misschien dit probleem bij de 7 inch gehad heeft? Ik kan dan misschien proberen of die oplossing bij deze ook werkt. Is er iemand die me kan helpen? grtjsss

Bewerkt (4 juni 2011 22:47)
husmans

husmans

• Lid sinds 25 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 08:55

Hoi Mariska.
Ik heb nu ook een 10" voor de derde dag.. en wat denk je.. Ik heb nu ook het zelfde probleem. Ook geen wifi en hij kan ook niet meer scannen naar netwerken..

Bij deze.. Beste mensen.. heeft iemand dit dus meer en om Mariska en mij te ondersteunen.. heeft iemand een oplossing????

mariska75;172894
Nou daar ben ik weer. Ik heb inmiddels een nieuwe topic aangemaakt, want ik zit dus al met een probleem, en denk er hard over om m maandag terug te gaan sturen. Ik heb even een verbinding gehad met internet. Deze was ineens verdwenen, en nu kan ie niet scannen naar netwerken. Is er nu niemand die ook een 10 inch gekocht heeft, of misschien dit probleem bij de 7 inch gehad heeft? Ik kan dan misschien proberen of die oplossing bij deze ook werkt. Is er iemand die me kan helpen? grtjsss

Bewerkt (27 juni 2011 08:55)
husmans

husmans

• Lid sinds 25 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 10:57

Heb inmiddels contact gehad met TomTec..
Deze bevestigen dat het vaker voor komt, en dat mijn voorganger die het zelfde probleem had een nieuwe heeft gekregen.
Ze kunnen het probleem zelfs niet verhelpen door er een nieuwe versie er op te zetten..

Dus.. die van mij gaat nu vandaag in een doos (niet via B smit) terug naar tomtec in amstelveen, waarna ze er naar gaan kijken en een nieuwe terug gaan sturen vermoedelijk..

Ik weet wel als dit een bestaand probleem is , ga ik wel mijn geld terug eisen, en dan maar voor een samsung of Ipad kiezen….
Ze zeggen wel eens “goedkoop is meestal duurkoop”…..

Bewerkt (27 juni 2011 10:57)
jonafe

jonafe

• Lid sinds 28 september 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 september 2011
  • 16:27

hi i have my tom tec 10'' from bart smith but i deleted the you tube icon can anybody help me about this because i want to watch music video but now i cant do it.I download adobe flash reader but its not working..pls help me…i tried also to contact tom tec but nobody answering me…tnx

Bewerkt (28 september 2011 16:27)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 28 september 2011
  • 16:31

jonafe;221767
hi i have my tom tec 10'' from bart smith but i deleted the you tube icon can anybody help me about this because i want to watch music video but now i cant do it.I download adobe flash reader but its not working..pls help me…i tried also to contact tom tec but nobody answering me…tnx

This is a Dutch forum, please edit your post to Dutch
Dit is een Nederlands forum, verander je bericht a.u.b. naar het Nederlands

Bewerkt (28 september 2011 16:31)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 28 september 2011
  • 16:32

jonafe;221767

This is a Dutch forum, please edit your post to Dutch
Dit is een Nederlands forum, verander je bericht a.u.b. naar het Nederlands

Bewerkt (28 september 2011 16:32)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Werotyta

Werotyta

• Lid sinds 05 september 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2011
  • 13:04

Hier hetzelfde probleem gehad. Tablet geruild bij BS.Ook kan ik er geen flash op krijgen waardoor veel spellen en youtube niet kunnen.Zou fijn zijn als er een duidelijk antwoord op wad. Ben al maanden aan het zoeken op forumd. Het gaat dan van; probeer eens zus of zo… Allemaal lastig voor een leek en werkt ook niet.Hij is leuk voor op de bank sites als marktplaats ed te kijken.Sommige sites kun je alleen in mobiel versie bekijken, ook zo onhandig.Ik neig ook ook steeds meer naar: goedkoop is duurkoop…

Bewerkt (2 oktober 2011 13:04)
rene.

rene.

• Lid sinds 17 augustus 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 09:07

Beste Tom Tec gebruikers,

Ik heb hem wel geflasht maar die heb ik bij een site weggehaald maar weet niet of ik die mag noemen, maar kijk maar eens bij ohwzo.nl, alles werkt super goed angry birds, youtube en de market noem maar op en het werkt de wifi valt nooit weg.
Ik heb er een office app op en printen kan ik draadloos zelfs films streamen van me nas of computer gaat.
Dit is ook de 10 inch versie van BS.
Ik ben er zeer tevreden over en zeker voor die 150 eurie.

René

Bewerkt (11 oktober 2011 09:07)
Werotyta

Werotyta

• Lid sinds 05 september 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2011
  • 11:03

rene.;225713
Beste Tom Tec gebruikers,

Ik heb hem wel geflasht maar die heb ik bij een site weggehaald maar weet niet of ik die mag noemen, maar kijk maar eens bij ohwzo.nl, alles werkt super goed angry birds, youtube en de market noem maar op en het werkt de wifi valt nooit weg.
Ik heb er een office app op en printen kan ik draadloos zelfs films streamen van me nas of computer gaat.
Dit is ook de 10 inch versie van BS.
Ik ben er zeer tevreden over en zeker voor die 150 eurie.

René

Rene, wat ben ik blij met je reactie!!!
Ik heb het net gedaan (was makkelijker dan ik dacht) en ik ben al zo happy!!
Ik denk dat er vandaag een wereld voor me open gaat sinds we dit ding hebben gekocht!!
Thanks!!!!

Groet Wendy

Bewerkt (12 oktober 2011 11:03)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren