Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Morri

Morri

• Lid sinds 10 mei 2011
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 08:40

Fox mulder;149698
Ben ook op zoek naar zo'n goedkoop tabletje. Is die tomTec wat?
Hoe reageert het scherm? Werkt de Android Market? Hoe snel is dat dingetje? werken de video's een beetje?
Zit er ook USB-host op? (kan je een memory-stick aansluiten?) Hoe lang gaat de batterij mee?
Ik hoop dat je ff tijd hebt een soort mini-review hier te plaatsen.

Hier nog iemand met een Tomtec van de Bart Smit. Heb hem al een week, maar mocht hem pas afgelopen zaterdag echt in gebruik nemen. Het was namelijk een verjaardagscadeau. Het is m'n eerste tablet. Heb ook geen ervaring met smart phones. Ik ben dus erg groen.

Waar ik het ding voor wil gebruiken: licht gebruik, en dan voornamelijk voor hobby. Ik maak nog graag kleding en sieraden zelf en ik wil de tablet gebruiken om af en toe eens wat instructies te bekijken terwijl ik bezig ben. Dat houdt in: af en toe eens wat browsen op Internet, wat twitteren en facebooken, af en toe een YouTube filmpje kijken en af en toe eens instructie-PDFs openen.

Het scherm werkt redelijk. Heb er geen problemen mee. DE Android market werkt niet, maar ik heb er een paar alternatieven op geinstalleerd die prima werken.
De video's werken redelijk. Ik zie hier en daar mensen die zeggen dat YouTube niet werkt. Dacht ik eerst even ook, maar je moet een heel klein stukje naar beneden scrollen bij een filmpje, en dan op ‘Start’ drukken
Er zit een USB host bij. USB stick is geen probleem. Ook een toetsenbord en muis kun je er prima op aansluiten. Intussen heb ik al een mini-toestensbord-met-hoes ervoor besteld.
Batterij gaat zo'n 2 uur mee.
Verder zit er een camera in die ik niet om over naar huis te schrijven vind. De rest werkt prima.

Is het voor jou wat? Geen idee. Het ligt eraan wat je er mee wilt. Voor stevig gebruik of veel gebruik onderweg zou ik hem afraden.

Ik zit er wel over te denken om hem te flashen. Ik hoor dat hij er sneller mee kan worden en dat de batterij langer mee gaat. Ik wil alleen nog een werkende backup hebben voordat ik aan het experimenteren sla.

Ik denk dat ik ook hier een apart topic voor deze tablet ga openen. Ik geloof dat er meer mensen zijn die wel geinteresseerd zijn in wat je met het tablet kunt en hoe je hem kunt aanpassen.

Bewerkt (10 mei 2011 08:40)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren